Skærme
Fijala 3554
HP 21" P1100
Fra : Rasmus V. Hansen

Dato : 22-05-01 20:58

Hej NG.

Jeg har fået tilbudt ovenstående skærm til en god pris, men inden jeg
slår til ville jeg lige høre om der er nogen erfaringer med den. Jeg kan
ikke rigtig finde nogen tests nogen steder, og på HP's side er den
heller ikke (Det er en model fra 99).

Er den værd at sætte sine penge i?

MVH
Rasmus Hansen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 23-05-01 10:38

Det er en SONY OEM skærm. Nypris ca. $1300!

En hurtig søgning med Google gav bl.a. følgende

http://www.microware.com.hk/mul/hp/p1100_mon.htm

og

http://www.smartcomputing.com/editorial/article.asp?article=articles%2Fpctoday%2Freviews%2Fdecember98%2F121098kd%2Easp

Mvh

Bruno

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 23-05-01 15:17

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en SONY OEM skærm. Nypris ca. $1300!

http://www.smartcomputing.com/editorial/article.asp?article=articles%2Fpctod
ay%2Freviews%2Fdecember98%2F121098kd%2Easp

Husk, at der er sket meget med monitorers generelle skarphed og kvalitet
siden 1998 - og derfor skal du nok tage testens lovprisninger med et gran
salt.

mvh
Peter

Fra : Rasmus V. Hansen

Dato : 23-05-01 23:04

"Rasmus V. Hansen" <gasjack@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Er den værd at sætte sine penge i?

Så har jeg købt den. Til prisen er det en fed fed skærm

Nu kommer jeg ganske vist også fra en 17" AOC skodskærm.
Det er herligt at kunne køre 1600x1200, og så rent faktisk kunne læse hvad
der står på skærmen

Jeg kan ganske vist kun vælge 85 Hz i 1600x1200, men jeg tror det er fordi
jeg ikke har driveren til den.. Nogen der ved hvor jeg kan finde den ?? På
HP's hjemmeside findes den tilsyneladende ikke.

Alt i alt er jeg en glad 21"-ejer ind til videre i hvertfald.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-05-01 01:42

"Rasmus V. Hansen" wrote:

> Jeg kan ganske vist kun vælge 85 Hz i 1600x1200, men jeg tror det er fordi
> jeg ikke har driveren til den.. Nogen der ved hvor jeg kan finde den ?? På
> HP's hjemmeside findes den tilsyneladende ikke.

Suk, hvis du nu læste de links jeg postede til dig tidligere kunne du havde
set at 85 Hz er grænsen i 1600*1200!

Mvh

Bruno

Fra : Rasmus V. Hansen

Dato : 24-05-01 09:01

> Suk, hvis du nu læste de links jeg postede til dig tidligere kunne du havde
> set at 85 Hz er grænsen i 1600*1200!
>
> Mvh
>
> Bruno

Ja det står der sørme også.