Audi forhandlere og værksteder lige syd fo~
Fra : NikonPro.dk

Dato : 26-01-05 17:30

Er der nogen af jer, som kan anbefale dansktalende autoriseret Audi
servicecenter-værksted lige syd for grænsen og fortælle hvor?

Er der sparet meget ved at benytte autoriseret Audi-værksted i Tyskland,
frem for her, set i forhold til jeg har 100 km til grænsen.

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Jonas R.

Dato : 26-01-05 17:38

NikonPro.dk" <mail"fjern-dette wrote:
> Er der nogen af jer, som kan anbefale dansktalende autoriseret Audi
> servicecenter-værksted lige syd for grænsen og fortælle hvor?

Audi i flensborg har en dansk talende reservedels mand, og er meget benyttet
af folk i www.audi-club.dk

> Er der sparet meget ved at benytte autoriseret Audi-værksted i
> Tyskland, frem for her, set i forhold til jeg har 100 km til grænsen.

Man sparer 50% på reservedele, så mon ikke også der er noget at hente på
service.

/Jonas R.

Fra : NikonPro.dk

Dato : 26-01-05 18:24

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> benyttet af folk i www.audi-club.dk
>
> Man sparer 50% på reservedele, så mon ikke også der er noget at hente på

Godaften Jonas

Kender du adressen?

Fra : phk

Dato : 26-01-05 18:35

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse

> Kender du adressen?

Det gør google. Søg på "Audi Flensburg"

--
Per, Esbjerg

Fra : Jonas R.

Dato : 26-01-05 18:38

NikonPro.dk" <mail"fjern-dette wrote:
SNIP
> Godaften Jonas
>
> Kender du adressen?

http://www.audi-flensburg.de/html/daenisch/main.html

Værsgo'

MVH

Jonas R.

Fra : NikonPro.dk

Dato : 26-01-05 18:52

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.audi-flensburg.de/html/daenisch/main.html
>
> Værsgo'
>
> MVH
>
> Jonas R.

Bare tak Jonas

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Aksel

Dato : 27-01-05 22:48

> Kender du adressen?

Liebigstrasse, lige ved siden af SKY discount, hvis du tager anden frakørsel
fra A7 skal du forbi Förde-Park frakørslen, så kan du se et reklameskilt for
SKY ved næste frakørsel, der skal du til højre mod centrum, forbi Opel, til
højre og til højre ad første gade for at finde Audi.

Der er flere dansktalende.

Hilsen Aksel

Fra : Aksel

Dato : 27-01-05 22:50

Her er den nøjagtige adresse

Vertriebs GmbH
Liebigstrasse 8
24941 Flensburg

Tel. +49 461 90 20 50
Fax +49 461 90 20 556
teile@audi-flensburg.de

Tlf: Reservedele direkte til Torsten Illing som taler dansk
+49 461 90 20 541

http://www.audi-flensburg.de/

Hilsen Aksel

Fra : NikonPro.dk

Dato : 28-01-05 06:15

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse
> Her er den nøjagtige adresse
>
> Vertriebs GmbH
> Liebigstrasse 8
> 24941 Flensburg
>
> Tel. +49 461 90 20 50
> Fax +49 461 90 20 556
> teile@audi-flensburg.de
>
> Tlf: Reservedele direkte til Torsten Illing som taler dansk
> +49 461 90 20 541
>
> http://www.audi-flensburg.de/
>

> Hilsen Aksel

Godmorgen Aksel

Tak for orientering og kørselsvejledning

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-01-05 02:10

NikonPro.dk skrev:

> [...]
> Er der sparet meget ved at benytte autoriseret Audi-værksted i Tyskland,
> frem for her, set i forhold til jeg har 100 km til grænsen.

Om de også snakker dansk ved jeg ikke, men de reklamerer da på deres
hjemmeside på dansk, så måske.
http://www.audi-flensburg.de/html/daenisch/index_html.htm

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".