Modelbil forretning i Århus?
Fra : Casper R

Dato : 24-01-05 15:41

Hey

Hvor I århus finder jeg en god model bil forretning?

--
/89' RST

Fra : NS

Dato : 24-01-05 15:46

Casper R wrote:
> Hey
>
> Hvor I århus finder jeg en god model bil forretning?
>
> --
> /89' RST

Der ligger en på Nørre Allé.

NS

Fra : Casper R

Dato : 24-01-05 16:12

> Der ligger en på Nørre Allé.

Kan du adressen på den?

Fra : Anders Christensen

Dato : 24-01-05 16:16

Casper R wrote:

> Kan du adressen på den?

Hobby House, Telefon: 86120062, Nørregade 51, 8000 Århus C

Fra : BJ

Dato : 24-01-05 16:23

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hobby House, Telefon: 86120062, Nørregade 51, 8000 Århus C

Link: http://home1.stofanet.dk/hobby.house/

Skal du på køretur er her et par stykker:

http://www.avionic.dk

http://www.odensemodelhobby.dk/shop/index.php

--
Bjørn J.

Fra : NS

Dato : 24-01-05 16:25

Casper R wrote:

> Kan du adressen på den?

Ja, den ligger tilsyneladende på Nørregade ;).

NS

Fra : Anders Christensen

Dato : 24-01-05 16:53

NS wrote:

> Ja, den ligger tilsyneladende på Nørregade ;).
>
> NS
Yep, det hedder Nørre Allé i den anden ende hende ved Vesterbro Torv.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-01-05 21:10

Anders Christensen wrote:

> Yep, det hedder Nørre Allé i den anden ende hende ved Vesterbro Torv.

Nørregade 51 er ejendommen på hjørnet af Nørregade og Paradisgade.

Nørregade "bliver til" Nørre Allé i krydset ved Guldsmedegade.

Den anden ende af Nørre Allé er henne ved Vesterbro Torv.

(Selvom det nærmer sig at være 10 år siden hænger der dog stadigt lidt
ved fra 6½ år som taxichauffør i den by.)

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-01-05 04:26

Finn Guldmann wrote:

Jeg kan åbenbart ikke slette en meddelse.

Havde lige overset at det handlede om biler der er for små, ikke kun til
voksne mennesker, men til alle mennesker.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 24-01-05 22:51

Casper R wrote:
> Hey
>
> Hvor I århus finder jeg en god model bil forretning?

Samler Børsen
Sankt Pauls
Kirkeplads 15
86 12 35 33

Sidst jeg kiggede vinduer havde de mange modelbiler.

M.v.h
Niels

Fra : Casper R

Dato : 25-01-05 22:25