synsregler?
Fra : Sven

Dato : 23-01-05 21:45

Hej.
Er ejer af en gammel bil ('89) på hvide plader, som jeg er ved at sælge. Den
er synet for 1 år og 8 måneder siden. Skal den så synes for at kunne
omregistres nu? (I gamle dage skulle den, hvis der var gået mere end et år
siden sidste syn)

Sven

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-01-05 21:51

Sven wrote:
> Hej.
> Er ejer af en gammel bil ('89) på hvide plader, som jeg er ved at
> sælge. Den er synet for 1 år og 8 måneder siden. Skal den så synes
> for at kunne omregistres nu?

Nej, ikke så længe det er under 2 år siden sidste syn.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Sven

Dato : 23-01-05 22:03

> Nej, ikke så længe det er under 2 år siden sidste syn.

Ok, det vil sige, at den kan omregistres "omgående" således, at den står i
købers navn inden den kaldes til syn igen om ca 4 måneder? Alletiders. Tak
for svaret.

Sven

Fra : Holten

Dato : 24-01-05 17:01

> Nej, ikke så længe det er under 2 år siden sidste syn.

Er der ikke noget med at synet kun gælder 1 år, hvis bilen ikke er indreg.
??
Måske ikke lige denne, da dén nok er indreg, blot til en anden gang ,-)

MVH

Holten