Ejerforhold efter skilsmisse?
Fra : Hans Paulin

Dato : 23-01-05 19:31

A og B er gået fra hinanden - A beholder bilen og gir B en sum penge. Da
bilen et år efter skal til syn får B syns-indkaldelsen:

Hvor henne ændrer man adressen - og kræver det et syn? (seneste frist for
syn og godkendelse af den pågældende vogn er 31. marts 2005)
Hans

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-01-05 19:36

Hans Paulin wrote:
> [...]
>
> Hvor henne ændrer man adressen - og kræver det et syn? (seneste frist
> for syn og godkendelse af den pågældende vogn er 31. marts 2005)

Man ændrer det på sit lokale motorkontor.
Bilen skal ikke til syn (andet end det snarligt forestående periodesyn).
Såfremt at både A og B står på den nuværende reg.attest, så er det gratis at
få det foretaget, men hvis det kun er B der står på den, så koster det et
alm. omreg. gebyr.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-01-05 21:08

Per Beer Hansen skrev:

> Man ændrer det på sit lokale motorkontor.

Snedigt!

> [...]

> så er det gratis at få det foretaget, men hvis det kun er B der står
> på den, så koster det et alm. omreg. gebyr.

Det er B - er der nogen der har et bud på beløbet?
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-01-05 21:18

Hans Paulin skrev:

> Det er B - er der nogen der har et bud på beløbet?

Nå, ups - i rubrikken under "Ejers (brugers) navn og adresse" står der
"Flere ejere (brugere)" - hvor A er anført.
Hans

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-01-05 21:35

Hans Paulin wrote:

> Nå, ups - i rubrikken under "Ejers (brugers) navn og adresse" står der
> "Flere ejere (brugere)" - hvor A er anført.

I så fald burde der ikke være nogen ko på isen
Mht priser på registrering og lignende, så se her:
http://www.politi.dk/nummerplader/indhold.htm

Fra : Leonard

Dato : 23-01-05 21:46

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Mht priser på registrering og lignende, så se her:
>http://www.politi.dk/nummerplader/indhold.htm

Hvor finder du prisen på ejerskifte (brugerskifte) på den side?
Der er et link, men det fører ingen steder hen?

Nåh, tæskedårlig site det der.

Klik på pil til højre og der kommer en side frem med priser, det er da
ikke logisk. Jeg fandt den ved google på 'ejerskifte (brugerskifte)'
der kommer den frem som nr 2.

--
Leonard

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-01-05 21:50

Leonard wrote:
> Hvor finder du prisen på ejerskifte (brugerskifte) på den side?
> Der er et link, men det fører ingen steder hen?

Den plejer nu at virke godt nok.

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-01-05 21:50

Per Beer Hansen skrev:

> I så fald burde der ikke være nogen ko på isen

Er der heller ikke

> Mht priser på registrering og lignende, så se her:
> http://www.politi.dk/nummerplader/indhold.htm

Det blir så ikke aktuelt.

Tak for kompetent hjælp!
Hans

Fra : Gismo

Dato : 23-01-05 22:41

Står der følgende..

Historisk korrekte nummerplader
For historisk korrekte nummerplader betales udover det ovenfor anførte beløb
for nummerplader 650 kr. for en enkelt plade og 1.300 kr. for et sæt.

Hvad menes der med det?

Gismo

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 23-01-05 22:52

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev :

>Hvad menes der med det?

At man f.eks kan få de gamle sorte nummerplader på en gammel bil, hvis
man vil betale for det

(emalje-plader)

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)