Bule uden "gerningsmand" øv øv
Fra : onix

Dato : 22-01-05 08:25

Hej NG

Nu hvor vi deler glæder og sorger herinde med vores biler må jeg lige ud med
min irritation gennem tastaturet ;-/

Torsdag holdt min 2 år gamle bil, velholdt, undervognsbehandling, lakplejet
mv. pudset og plejet og pineligt rent da jeg elsker min lille dyt selvom det
er en billig bil.

Nu til det jeg må have luft for..........den stod som sagt torsdag på
banegården mellem 11 og 19, og hvad ser jeg da jeg henter den ....

En *beeeeep* har bakket ind i højre bagdør med sit anhængertræk så der er en
pæn dyb bule og lakken skrallet af samt side spøjleren er ødelagt også (det
er meget tydeligt i højde og udseenet at der er en med anhænger træk der
lige har bagget lidt "friskt") og SELVFØLGELIG har vedkommende da ikke sat
en seddel i vinduesviskeren.............*Grrrrrrrrrrrrrrrr* Nu skal jeg ud
og punge ud pga. selvrisikoen ...........så fik jeg luft - tak !!!

Gid folk ville stå ved deres gerninger...........

Det var det - god weekend til alle herinde.

Onix

Fra : Per O.

Dato : 22-01-05 17:02

"onix" <dhdhdhd@dhdhdhd.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ud og punge ud pga. selvrisikoen ...........så fik jeg luft - tak !!!
>
> Gid folk ville stå ved deres gerninger...........

Har prøvet den situation to gange. Enig ... det er surt.
Håber du får en tålelig weekend alligevel.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : phk

Dato : 22-01-05 17:33

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> "onix" <dhdhdhd@dhdhdhd.de> skrev i en meddelelse

> Har prøvet den situation to gange. Enig ... det er surt.

Jeg parkerer altid så langt væk fra indgangen som muligt til supermarkedet
(what ever), bare der hvor der ikke er så mange biler.

--
Per, Esbjerg

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 22-01-05 17:49

> [...]
>
> Jeg parkerer altid så langt væk fra indgangen som muligt til supermarkedet
> (what ever), bare der hvor der ikke er så mange biler.

Også mig, til min kones store beklagelse...

/Carsten

Fra : phk

Dato : 22-01-05 18:57

"Carsten Hjorth" <carstenhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Også mig, til min kones store beklagelse...

Sig til hende der er jo en grund til der ikke er et rat i hendes side af
bilen :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-01-05 14:13

> Sig til hende der er jo en grund til der ikke er et rat i hendes side af
> bilen :)

og vær klar til at løbe meget langt meget hurtigt

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Brian

Dato : 22-01-05 19:22

Hejsa

phk skrev:

> Jeg parkerer altid så langt væk fra indgangen som muligt til
> supermarkedet (what ever), bare der hvor der ikke er så mange biler.

Gjorde jeg også i fordums tid.... indtil én eller anden mente
at der skulle en sten igennem sideruden.

Nu er jeg som de fleste danskere... jeg går på kompromis

/Brian

Fra : Keld Broe

Dato : 31-01-05 10:54

Jeg så engang en dame bakke ud og hun ramte selvfølgelig bilen ved siden af.
Så der kom ret store ridser i bagdøren og kofangeren.

Hun steg ud og gik ind i den bank, som bilerne var ud for. Men hun kom stort
set ud med det samme og der var ikke andre med hende (hvis hun havde fundet
ejeren, ville han/hun nok være gået med ud).

Så jeg fik da lige noteret nummeret på hendes bil, og da hun var kørt lagde
jeg en lap under viskeren med beskrivelse af hvad der var sket og mit
navn+nummer hvis der skulle bruges vidner.

Så hørte vi ikke mere til det før efter 2 uger. Så kom en mand og sagde 1000
tak og gav os 2 gode flasker rødvin. Han var sgu glad for det - især fordi
det fjols prøvede at stikke af.

Så hold øjenene åbne så vi kan have vores biler i fred.

/Keld Broe

Fra : news.tele.dk

Dato : 31-01-05 16:03

Yep, opdagede lige i går at et eller andet dumt svin har flækket min
forreste kofanger - opdaget det, og kørt væk uden at lægge en seddel. Jeg
ved at vedkommende har opdaget det, for dysen til frontlygte sprinkleren var
knækket af, men ligeså fint sat 'på plads' igen, så jeg ikke umiddelbart
opdagede det...

Fra : Keld Broe

Dato : 01-02-05 10:52

> [...]
> ved at vedkommende har opdaget det, for dysen til frontlygte sprinkleren
> var knækket af, men ligeså fint sat 'på plads' igen, så jeg ikke

Det er sgu utroligt... At nogen gør det.

Jeg har ikke hørt om nogen der har selvrisiko på deres ansvarsforsikring
(jeg har ihvertfald ikke), men det er nok frygten for at stige i forsikring,
der får dem til at skride?

Keld