Forsikring
Fra : Karsten Krambs

Dato : 21-01-05 06:52

Jeg skal bruge en forsikring til en Opel Corsa 1.4i fra 1995, kun
ansvar. Jeg har stor problemer med at få en til "ordentligt pris",
eller blot at få en - da jeg ikke har brug for deres sædvanlige pakke
med indboforsikring osv. Jeg skal blot have en bilforsikring.

Jeg har ringet til en del, men svaret er det samme, jeg har ellers ret
gode data; bil ejer i 15år, elitebillist, skadefri i 7 år.

Kender i til selskaber der vil tegne en bilforsikring til en kunde som
mig. (og gerne mindre end 8000 i årlig præmie for kun ansvar på en
Corsa fra 1995)

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : JJ

Dato : 21-01-05 11:50

> [...]
>
> Kender i til selskaber der vil tegne en bilforsikring til en kunde som
> mig. (og gerne mindre end 8000 i årlig præmie for kun ansvar på en

Ca. hvor i landet ?

vh
jeppe

Fra : Karsten Krambs

Dato : 21-01-05 12:16

On Fri, 21 Jan 2005 11:50:12 +0100, "JJ" <something@else.dk> wrote:

>Ca. hvor i landet ?
Jeg bor postnummer : 2300

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 21-01-05 11:52

"Karsten Krambs" <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kender i til selskaber der vil tegne en bilforsikring til en kunde som
> mig. (og gerne mindre end 8000 i årlig præmie for kun ansvar på en
det er afhængigt af din bopæl, vi bruger FOMO det er en klubforsikring, hvor
der ikke er er tvang om andre end bil, det lille minus er der kan du kun
være kunde hvis du bor i det gamle Svendborg amt... såå
--
Hilsen Gilbert

Fra : Carl Astrup

Dato : 21-01-05 13:22

"Karsten Krambs" <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Kender i til selskaber der vil tegne en bilforsikring til en kunde som
> mig. (og gerne mindre end 8000 i årlig præmie for kun ansvar på en

Jeg ville helt klart prøve GF Forsikring, de har en Forsikringsklub ude ved
Kongelunden, men
de kan helt sikkert give dig et godt tilbud.

//eCarlos