Ledningsnet ved radio, 1987 Mazda 626
Fra : Tommy Eriksen

Dato : 20-01-05 20:57

'Aften i klubben,

Jeg er blevet den glade ejer af en 1987 Mazda 626 2.0i GT, og har lige
et enkelt spørgsmål eller to:
1) Er der nogen der har en liste over hvad de forskellige ledninger
ved radioen er til? Jeg har lokaliseret +, stel og tænding, og sjusset
mig frem til højttalerne, men der er en enkelt eller to som jeg ikke
helt kan lure (og det var selvfølgelig mørkt da jeg rodede med det, så
jeg kunne ikke rigtig se farvekoderne på dem der drillede).

2) Er der nogen der har lidt flere specs på det "Auto-Adjusting
Suspension"-tjavs der sidder på den? Tilsyneladende virker det stadig,
imponerende nok ;)

På forhånd tak :)
/Tommy
-Just tilbagevendt efter en længere usenet-ferie ;)

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 19:04

"Tommy Eriksen" <tommy@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> 'Aften i klubben,
>
> Jeg er blevet den glade ejer af en 1987 Mazda 626 2.0i GT, og har lige
> et enkelt spørgsmål eller to:

Jeg kan ikke rigtig hjælpe, og det ser heller ikke ud til at andre kan, men
prøv at checke http://www.mazda-style.dk og hør om nogle af gutterne ved
noget :)

> På forhånd tak :)
> /Tommy