Vedr. kørekort
Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 19-01-05 13:24

Hej NG

Jeg skal til at tage kørekort, og har været i gang med at kigge på hvilke
køreskoler, der er i det område, hvor jeg bor - Herfølge/Køge.

Er der nogen, som har gode erfaringer med en køreskole i det område - både
prismæssigt og i øvrigt?

Hvad koster det ca. at tage kørekort i dag, når man lægger det hele sammen?

--
Astrid S. Thusgaard
Herfoelge, Denmark

To reply - remove the Danish capital in my e-mail address

Fra : Allan Møller

Dato : 19-01-05 18:41

> Er der nogen, som har gode erfaringer med en køreskole i det område - både
> prismæssigt og i øvrigt?

Har gode erfaringer med Strandens køreskole men det er i Ishøj og nok lige
langt nok væk.

> Hvad koster det ca. at tage kørekort i dag, når man lægger det hele
> sammen?

Dem som jeg kender og har taget kørekort inden for det sidste år :

En svoger 35 år - ca. 16000 (dumpede 3 gange til køreprøve og var meget
nervøs)
En svigerinde 29 år - ca. 10000 (dumpede en gang til teori)
En Nevø 18 år - ca. 9000 (dumpede ikke)

Så mon ikke man stadigvæk kan få det for ca. 10.000 kr hvis man ikke dumper
alt for mange gange.

Mvh. Allan

Fra : Johnny

Dato : 19-01-05 21:11

"Astrid S. Thusgaard" <astrid@copenhagenthusgaard.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> prismæssigt og i øvrigt?
>
> Hvad koster det ca. at tage kørekort i dag, når man lægger det hele

Her kan du måske finde lidt hjælp :

http://www.kritikken.dk/phpBB/viewtopic.php?t=192

eller

http://www.kritikken.dk/phpBB/viewtopic.php?t=167

hilsen johnny

Fra : Sune

Dato : 19-01-05 22:29

I Køgeområdet er 10K meget realistisk, hvis du ikke dumper.
(Køge har den næsthøjeste dumpeprocent i landet ! )

vh Sune