Ssangyong Rxton
Fra : Verner

Dato : 11-01-05 13:13

Hej,
er der nogle her der har personligt kendskab til den nye Rexton (eller
kender en der kender...)

Alle erfaringer og kommentarer modtages.

mvh
Verner

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-01-05 19:13

"Verner" <Vernerha@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
> er der nogle her der har personligt kendskab til den nye Rexton (eller
> kender en der kender...)

Jepz

En kammi har den som firmabil. 165Hk Mercedes dieselmotor med aut.gear,
læder osv.
Han fik den lige efter nytår, jeg har set lidt på den , men har endnu
ikke haft mulighed for at køre en tur i den.
Umiddelbart virker den fornuftigt skruet sammen.

> Alle erfaringer og kommentarer modtages.

Hermed gjort

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Peter Weis

Dato : 11-01-05 21:49

Verner <Vernerha@yahoo.dk> wrote:

> Hej,
> er der nogle her der har personligt kendskab til den nye Rexton (eller
> kender en der kender...)
>
> Alle erfaringer og kommentarer modtages.

Vi var nogle stykker som "sad en igennem" under gruppens udflugt til
udstillingen i Bella centret.

Jeg husker at udsynet skråt bagud var overordentlig dårligt, idet der var
en ret stor vinkel som ikke kunne ses hverken med spejle eller gennem
bagrude. Det var så vidt jeg husker mere udpræget end ved andre tilsvarende
biler.

mvh
Peter

Fra : Kim Kristensen

Dato : 13-01-05 18:26

> [...]
> kender en der kender...)
>
> Alle erfaringer og kommentarer modtages.

Jeg kender intet til bilen men den blev testet her
http://www.dinside.no/php/art.php?id=33172 for et par år siden, den ligner
den på deres hjemmeside men den kan jo sagtens være ændret på flere områder
siden.

Med venlig hilsen Kim