Centrallås monteret på Mazda 626 - 1986
Fra : Anden

Dato : 10-01-05 00:39

Hej,
jeg vil gerne have centrallås i min Mazda 1986, 1,6...
Har kik på en fra Thansen til 499,-, men kan jeg være
sikker på den passer til bilen?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=381316313&n=1199147587&pn=1229003618

mvh.
Anders

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-01-05 06:12

Anden telepaterede følgende til sin PC:
> Hej,
> jeg vil gerne have centrallås i min Mazda 1986, 1,6...
> Har kik på en fra Thansen til 499,-, men kan jeg være
> sikker på den passer til bilen?

Ja, det skal nok passe, da det er universalt..

Kvaliteten er dog i god. Jeg har een gang købt et sæt (i nødstilfælde) og
allerede ved monteringen knækkede nogle af delene. Om jeg ar været uheldig
eller det er standarden skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : FJ

Dato : 10-01-05 09:47

meddelelse news:41e20eb0$0$51248$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...

Køb det her. Det er bedre kvalitet.
http://cdcardic.e-supplies.dk/frame.asp

FJ
Mazda 626 GT 2,5i V6

Fra : Anden

Dato : 10-01-05 10:47

> Køb det her. Det er bedre kvalitet.
> http://cdcardic.e-supplies.dk/frame.asp
>
> FJ
> Mazda 626 GT 2,5i V6

Linket virker ikke, men er det den her du mener:

http://cdcardic.e-supplies.dk/ProductInfo.asp?ProductId=0471410

ellers tak for svaret

mvh.
Anders

---

Fra : FJ

Dato : 10-01-05 22:14

"Anden" <anden112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Linket virker ikke, men er det den her du mener:

> [...]

Hej igen
Bare ring og spørg Dem. De er altid klar til at hjælpe.

Mvh:
FJ
Mazda 626 GT 2,5i V6

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 18:36

> Køb det her. Det er bedre kvalitet.
> http://cdcardic.e-supplies.dk/frame.asp

Det sæt ved CD-cardic, kan jeg også varmt anbefale. Har haft det i
Sierra'en.

--
Tom

Fra : Anden

Dato : 10-01-05 19:59

Hej Tom,
Hvilket sæt af dem (pris?)
Er det med fjernbetjening?

mvh.
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 21:50

"Anden" <anden112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Tom,
> Hvilket sæt af dem (pris?)
> Er det med fjernbetjening?

Der var ikke fjernbetjening dengang jeg købte det, men det er helt klart den
du bør vælge. Jeg gav 500,- for det for nogle år siden. Det var kanon godt
fordi den laver en slags dobbelt bevægelser, som gør at selv halvrustne
dørlåse kan åbnes og lukkes uden problemer.

--
Tom