8210
Fra : Møgelmose

Dato : 22-05-01 19:10

Jeg har lige anskaffet mig sådan en 8210 istedet for den 3210 jeg havde før
ved de tre 3210 og ene 5110 har jeg lavet alt ved dem jeg kunne (udover blåt
lys) dvs. vibrator, 5 spil, startup logoer, diverse former for logoer,
inverteret display osv.
Nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvad jeg kan med min 8210 er den helt
uden customiserings muligheder eller hvad?
Jeg kunne godt tænke mig at få udgivelses datoerne på V 5.31 og V 5.36 på en
Nokia 3210 bare for at prøve om kan lave 5 spil til 8210...

--
MVH.
Hans-Jacob

Fra : Jesper L. Jensen

Dato : 22-05-01 19:21

On Tue, 22 May 2001 20:10:20 +0200, "Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk>
wrote:

> [...]
>Nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvad jeg kan med min 8210 er den helt
>uden customiserings muligheder eller hvad?

Jeg er ikke sikker på om du kan få flere spil. Hvis du vil sætte andet
lys i, vil jeg foreslå dig at sætte hvidt lys i, det giver et pænere,
og mere låsbart display end blåt.

>Jeg kunne godt tænke mig at få udgivelses datoerne på V 5.31 og V 5.36 på en
>Nokia 3210 bare for at prøve om kan lave 5 spil til 8210...

http://www.nokiainfo.f2s.com/software_versions.html kan du finde
alle software-versionerne og datoer osv.

Mvh.
Jesper L. Jensen

Fra : Jesper L. Jensen

Dato : 22-05-01 19:25

wrote:

>Jeg kunne godt tænke mig at få udgivelses datoerne på V 5.31 og V 5.36 på en
>Nokia 3210 bare for at prøve om kan lave 5 spil til 8210...

Btw. jeg kan da lige poste dem med det samme:

Nokia 3210 software:

V 5.31 - 24-05-00
V 5.36 - 25-07-00

Mvh.
Jesper L. Jensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-05-01 19:31

>Jeg kunne godt tænke mig at få udgivelses datoerne på V 5.31 og V 5.36 på en
>Nokia 3210 bare for at prøve om kan lave 5 spil til 8210...

Det er KUN 3210 der kan få ekstra spil.

Disse to versioner (3210) kan der aktiveres 2 ekstra spil i:

5.31 (24.05.00)
5.36 (25.07.00)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Møgelmose

Dato : 22-05-01 20:40

>Det er KUN 3210 der kan få ekstra spil.
>
>Disse to versioner (3210) kan der aktiveres 2 ekstra spil i:
>
>5.31 (24.05.00)
>5.36 (25.07.00)

Der var også noget med en 5110 med V. 5.28 den er udgivet lige omkring disse
to blev udgivet til 3210.......
Desuden har du nogle beviser på at det kun er 3210 er du sikker på at folk
ikke bare har ladet være med at prøve?

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Møgelmose

Dato : 22-05-01 20:43

Men jeg vil gerne have nogle erfaringer med forsk. programmer osv.
også gerne erfaringer med denne telefon i sig selv (skal først hente den ude
i telecom erhverv butikken i morgen eftermiddag
*Glæder mig*

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-05-01 20:47

Møgelmose skrev:

>Der var også noget med en 5110 med V. 5.28 den er udgivet lige omkring disse
>to blev udgivet til 3210.......

Har du prøvet, hvor har du hørt det?
Desuden glemte jeg lige 6.00 (03.10.00)
Mener du, at alle telefoner der er lavet indenfor Nokia 3210 5.31 og
6.00 (altså fra 24.05.00 til 03.10.00) burde indeholde 2 ekstra spil?!

>Desuden har du nogle beviser på at det kun er 3210 er du sikker på at folk
>ikke bare har ladet være med at prøve?

Jeg har prøvet på et par stykker, og det ville godt nok undre mig,
hvis ikke der var nogle der havde prøvet en hel masse. Det er jo alm.
kendt, at det kun er Nokia 3210 - jeg ville studse meget over noget
andet.

venligst,
Lasse Hedegaard