Efterlysning Af VW Golf 2
Fra : Benjamin Germansen

Dato : 06-01-05 09:57

Hej

Jeg har idag d. 6/1-2005 fået stjålet min bil fra min bopæl i Vejle..

Bilen er en VW Golf 2 GTD Ice & Fire, den er lillametal, og på gule plader
med Reg nr. SN 97 392.

Hvis i ser den, må i meget gerne kontakte mig eller politiet.

Mvh Benjamin Germansen
TLF. 20145788

Fra : Lars Hansen

Dato : 06-01-05 10:04

Benjamin Germansen wrote:
> [...]
> med Reg nr. SN 97 392.
>
> Hvis i ser den, må i meget gerne kontakte mig eller politiet.

Hej Benjamin. Det er sgu trist når sådan noget sker:(

Jeg vil foreslå at du også efterlyser bilen på www.vagcars.dk og
www.golf2.dk og evt med billede. Disse mennesker har en tendens til at
lægge lidt mere mærke til en golf fra midten af 80'erne end resten af
den danske befolkning:)

Mvh Lars

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-05 11:56

> Bilen er en VW Golf 2 GTD Ice & Fire, den er lillametal, og på gule plader
> med Reg nr. SN 97 392.

Avs, det er også en eftertragtet kabine :o/ irriterende at man ikke kan ha
sine fede ting alene.. :o/

Mvh
Morten
325iA

Fra : Benjamin Germansen

Dato : 06-01-05 20:19

> Avs, det er også en eftertragtet kabine :o/ irriterende at man ikke kan ha
> sine fede ting alene.. :o/

Ja det er temlig irriterende, især når man har 110 km på arbejde, og
transport med det offentlige er umuligt.

Mvh Benjamin

Fra : Benjamin Germansen

Dato : 10-01-05 17:07

> [...]
> med Reg nr. SN 97 392.
>
> Hvis i ser den, må i meget gerne kontakte mig eller politiet.

UPDATE: Så er min bil fundet igen, den så tilsynelade ud til at være sluppet
med en ødelagt tændingslås...

Mvh Benjamin Germansen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-01-05 18:20

Benjamin skrev:

> UPDATE: Så er min bil fundet igen, den så tilsynelade ud til at være
sluppet
> med en ødelagt tændingslås...

Tillykke med det Det var jo billigt sluppet.

Mvh.
Michael