Batteri
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-01-05 21:49

Ja, hvorfor skulle batteriet være ligesom alle andre..... Der står at det er
et Sølv/Calcium batteri, mærket Ca. Hvad er det for noget? Dyrere? Bedre?
Kan man ikke bare sætte et blybatteri i istedet, når det skal skiftes? Det
står der at man ikke må. Og hvorfor så det?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Basil

Dato : 05-01-05 21:55

Preben Riis Sørensen wrote:
> [...]
> Kan man ikke bare sætte et blybatteri i istedet, når det skal skiftes? Det
> står der at man ikke må. Og hvorfor så det?

Er det en Citroën vi snakker om her ?
Kai

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-01-05 22:23

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
> er
Bedre?
Det

> Er det en Citroën vi snakker om her ?
> Kai

Nej, det er en Ford Focus C-max.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 05-01-05 22:36

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:41dc5acd$0$36690$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> "Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
> det
> Bedre?
> Det

> Nej, det er en Ford Focus C-max.

Skal den allerede have nyt batteri? - det lover ikke godt for
fremtiden...

/Jakob

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-01-05 22:44

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev

> Skal den allerede have nyt batteri? - det lover ikke godt for
> fremtiden...

Jeg regner med at den skal have et nyt om nogle år

Spørgsmålet gik på hvad der er anderledes, og hvorfor man ikke 'må' sætte et
std. batteri i istedet?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Mikael L

Dato : 05-01-05 22:48

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Skal den allerede have nyt batteri? - det lover ikke godt for
> fremtiden...

Jeg tror nu bare vi har at gøre med en herre som udviser stor interesse for
sit nyeligt anskaffet automobil og derfor læser sin instruktionsbog igennem.
Det var der en del andre billister der også burde gøre.
Det er godt at have en naturlig nysgerrighed

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 23:01

> [...]
>
> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Skal den allerede have nyt batteri? - det lover ikke godt for

Det skrev Preben ikke, han spørger bare til om man kan, _når det skal_

> /Jakob

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-05 16:15

> [...]
> Kan man ikke bare sætte et blybatteri i istedet, når det skal skiftes? Det
> står der at man ikke må. Og hvorfor så det?

Hvis der sidder en BOSCH generator som der gør i 70-99% af alle andre biler
så kan jeg heller ikke se at det skulle være nødvendig. 12V er stadg 12V og
SÅ meget energi skal der vel heller ikke til at starte en Ford med 4
propper.

--
Tom

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-01-05 23:58

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev > Hvis der sidder en BOSCH

Det er nu 4 gløderør....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-05 00:05

> [...]
> BOSCH
> generator som der gør i 70-99% af alle andre biler

Ja, men det er det også i de fleste andre dieselbiler

--
Tom