Dyre dråber
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-01-05 19:48

Er I sindsyg hvor benzinen kostede knaster i morges hos Jet i Albertslund

Jesper

Fra : Thomas Landberg

Dato : 05-01-05 20:23

> Er I sindsyg hvor benzinen kostede knaster i morges hos Jet i Albertslund

Er det gal hvor det regnede voldsomt her for en time siden

--

MVH

Thomas Landberg
Skoda Fabia 1.9TDi Combi - 365.3nm v. 2.120omdr/min og 142.8hk v.
3.430omdr/min.
www.bokstuning.dk
Tilbud: Garmin Quest 4.995kr (5.995kr vejl.), Garmin 2620 7.995kr (14.495kr
vejl.)

Fra : hanzen

Dato : 05-01-05 20:28

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse news:41dc3e90$0$276$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Er det gal hvor det regnede voldsomt her for en time siden

Til gengæld skinnede solen en hel dag sidste sommer.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Klaus G.

Dato : 05-01-05 20:32

> Til gengæld skinnede solen en hel dag sidste sommer.
> --
Men det nytter jo ikke noget når man er i udlandet...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : hanzen

Dato : 05-01-05 20:36

> Men det nytter jo ikke noget når man er i udlandet...
>
> --
> Klaus G. / Seth-Enoch
>
> www.seth-enoch.dk

Nu ved du det til en anden gang.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-01-05 20:40

hanzen telepaterede følgende til sin PC:
> Nu ved du det til en anden gang.

Så ka' han lær' d'...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-01-05 20:46

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev
> Men det nytter jo ikke noget når man er i udlandet...

Nå, har du også fået diesel?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 05-01-05 23:46

> Nå, har du også fået diesel?

Hæhæ... Det er tråde som disse som gør dk.fritid.bil værd at "abonnere" på,
også selvom det er OT

Mvh

Emil