Anodisering på sydsjælland ??
Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 11:33

Hejsa Alle.

Jeg har x postet denne på DFB og DFM, da der burde være folk der måske ved
noget begge steder

Er der nogle der ved om man kan få Anodiseret aluminium på sydsjælland..
eller om man skal helt op til roskilde ?

Håber der er en der ved noget..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 11:45

> Håber der er en der ved noget..

Evt også om man selv kan gøre det !

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 12:01

> Evt også om man selv kan gøre det !

nej bare glem det, det er sq for besværligt... :o/

Mvh
Morten

Fra : Basil

Dato : 05-01-05 16:11

Juel wrote:
> [...]
>
> Er der nogle der ved om man kan få Anodiseret aluminium på sydsjælland..
> eller om man skal helt op til roskilde ?

Jeg mener at HAI ligger i Korsør, og det lugter da lidt af fisk
Min geografi er lidt rusten, men jeg mener Korsør ligger på Sjælland.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 18:20

> Jeg mener at HAI ligger i Korsør, og det lugter da lidt af fisk
> Min geografi er lidt rusten, men jeg mener Korsør ligger på Sjælland.
> Kai

Nej ligger i horsens.. og da slet ikke sydsjælland )

Mvh
Morten

Fra : Basil

Dato : 05-01-05 18:22

Juel wrote:

> Nej ligger i horsens.. og da slet ikke sydsjælland )
>
> Mvh
> Morten

Der ligger et eller andet i Korsør, jeg kan bare ikke huske hvad det hedder.
Kai

Fra : Claus

Dato : 05-01-05 20:28

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> Der ligger et eller andet i Korsør, jeg kan bare ikke huske hvad det
hedder.
> Kai

Det hed tidligere HAI, Korsør men hedder nu Aluscan http://www.aluscan.dk/.
Har selv brugt dem som underleverandør og kan sige god for dem.

Vh. Claus

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 22:07

> Det hed tidligere HAI, Korsør men hedder nu Aluscan
http://www.aluscan.dk/.
> Har selv brugt dem som underleverandør og kan sige god for dem.

Hmm ok.. har overvejet at give dem et ring

Mvh
Morten

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 05-01-05 22:19

"Juel" <xHOSstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.aluscan.dk/.
>
> Hmm ok.. har overvejet at give dem et ring
>
> Mvh
> Morten

Vi bruger Stjernechrom i Næstved.

/Carsten

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 05-01-05 23:30

Claus wrote:

> [...]

Ja efter at de to brødre Rothemeier røg i totterne på hinanden har de delt
"rovet", og er nu hver deres egen.

HAI er stadig i Horsens, ved ikke hvad der sker i Korsør.