præstationer for mazda 323f 1,5 og 1,8 årg~
Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-01-05 00:27

Hej.

Er der nogen der kender tal for mazda 323f fra 1997? Jeg tænker både på 1,5
og 1,8.

Tallene jeg leder efter er topfart, acc., vægt og hk

Er der nogen der ved hvor jeg evt selv kunne finde den slags information på
nettet i fremtiden? F.eks. et sted hvor bilrevuen ligger frit tilgængeligt.

--
mvh. Jacob Larsen

Fra : Carl Astrup

Dato : 05-01-05 08:16

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor jeg evt selv kunne finde den slags information
> på nettet i fremtiden? F.eks. et sted hvor bilrevuen ligger frit

Lige her er de info du mangler:
http://www.mazda-madness.nl/geschiedenis/323m.htm

Til en anden gang er Google altid din ven :)
FX. indtast
Mazda 323F 1.5 97 "0-100"

Så får du hvad du søger:)

//eCarlos.net

Fra : RemRem

Dato : 10-02-05 23:29

On Wed, 5 Jan 2005 00:26:39 +0100, "Jacob Larsen"

Gå på www.323f.dk de har de speks. du leder efter.

/torben