Er BMW M5 allerede blevet gammel?
Fra : Ukendt

Dato : 04-01-05 14:24

Hej

Jeg ved godt, at jeg er gammel nu:
http://www.autocarmag.com/FirstDrive_Data.asp?RT=212865

På en eller anden måde, er denne altså meget tiltalende... Især som touring

Man skulle nok prøve begge to...

Gad vide hvad indbytningsprisen er på en Escort 1,3 cl 1987 med spritny
termostat... Kendere vil vide at det er 1300 kubik stødstangspower!

Mvh.

Frederik

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 04-01-05 14:44

> Gad vide hvad indbytningsprisen er på en Escort 1,3 cl 1987 med spritny
> termostat... Kendere vil vide at det er 1300 kubik stødstangspower!

Lige over, tror jeg....
:c)

Michael

Fra : ///M

Dato : 04-01-05 14:47

"Frederik" <f.caroe snabela suf.nu> wrote in message
> [...]
> http://www.autocarmag.com/FirstDrive_Data.asp?RT=212865
>
> På en eller anden måde, er denne altså meget tiltalende... Især som

Jeg har aldrig set en fabriks M5 som touring, selvom jeg vistnok én gang har
set en ombygning hvor de puttede sådan en motor i en alm. 5'er.

> Man skulle nok prøve begge to...

Jow, men inden skal du nok forvente at vise lidt mere end normal interesse

--
///M

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-05 15:44

"///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> set en ombygning hvor de puttede sådan en motor i en alm. 5'er.

> Jow, men inden skal du nok forvente at vise lidt mere end normal interesse

LOL min blotte tilstedeværelse her burde vel være alt rigeligt...

Mvh.

Frederik

Fra : Jørgen

Dato : 04-01-05 15:16

On Tue, 4 Jan 2005 14:46:37 +0100, "///M" <nospam@tdcadsl.dk> wrote:

>"Frederik" <f.caroe snabela suf.nu> wrote in message

>Jeg har aldrig set en fabriks M5 som touring, selvom jeg vistnok én gang har
>set en ombygning hvor de puttede sådan en motor i en alm. 5'er.

Der har kun været en årgang af 5 serien, hvor M5 blev lavet som
touring ab fabrik, og det er den udgave med en række sekser på 3.8L,
dvs. fra ca. 1994.

Fra : ///M

Dato : 04-01-05 17:40

"Jørgen" <virkerikke@mail.com> wrote in message
> Der har kun været en årgang af 5 serien, hvor M5 blev lavet som
> touring ab fabrik, og det er den udgave med en række sekser på 3.8L,
> dvs. fra ca. 1994.

Så lærte jeg også noget nyt i dag (var ikke klar over den udgave fandtes):
http://www.bmwworld.com/models/e34_m5_touring.htm

mvh
///M