Skoda Fabia årg. 2000-2002?
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-01-05 22:03

Hejsa

En af mine venner overvejer at købe en Skoda Fabia årgang 2000-2002.
Er der nogle specifikke ting man skal holde øje med med lige præcis
denne model og årgang?

Med venlig hilsen
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 22:10

> En af mine venner overvejer at købe en Skoda Fabia årgang 2000-2002.
> Er der nogle specifikke ting man skal holde øje med med lige præcis
> denne model og årgang?

Det er et kanon brugtkøb. En rigtig fin lille bil.

Der var dog vrøvl med frostsprængninger på 1,4´erne - men det er vist
rettet.

Du kan søge her i gruppen - så står informationen der - det har været postet
flere gange.

Fabia kører helt kanon, IMO.

--
/Jan W Nielsen
TDI - power når du træder på speederen

Fra : Kent Glerup

Dato : 03-01-05 22:21

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> En af mine venner overvejer at købe en Skoda Fabia årgang 2000-2002.
> Er der nogle specifikke ting man skal holde øje med med lige præcis
> denne model og årgang?

Motorerne er ret forskellige.. (læs tidligere tråd)
Ingen af motorerne kan dog beskrives som dårlige.

De første årgange af Fabia'en skulle ha' problemer med en bærearm i
forhjulsophænget som bliver hurtigt slidt. Dette skulle der dog være styr på
ny. Det er heller ikke en særlig dyr reperation, såhh...

Jeg tror ikke man finder et brugtkøb i klassen som er meget mere fornuftigt.
(Yaris, ja ja)

MVH
Kent Glerup

Fra : phk

Dato : 03-01-05 22:29

> [...]

> En af mine venner overvejer at købe en Skoda Fabia årgang 2000-2002.
> Er der nogle specifikke ting man skal holde øje med med lige præcis

Pas på ude i trafikken. Et lille let tryk på speederen - og du tager livet
af enhver benzinbil :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 22:38

> Pas på ude i trafikken. Et lille let tryk på speederen - og du tager livet
> af enhver benzinbil :)

*LOOL*

Nu skal Mogens Knudsen og Co sgu have på hattepul´en, hva..?

(Man skal passe på, for ellers har Mr Knudsen & Søn det med at tage en på
ordet)

)

Fra : anders majland

Dato : 04-01-05 10:51

> En af mine venner overvejer at købe en Skoda Fabia årgang 2000-2002.
> Er der nogle specifikke ting man skal holde øje med med lige præcis
> denne model og årgang?

At der er for dyre i forhold til en ny ?

Vi var tæt på at købe en 1,4 fra 2003, men kunne ikke få den forhandlet
langt nok ned. Det var ihvertfald vores konklusion - og det der fik os til
at købe en 2004 der var i landet med en pæn rabat, da 2005'eren var
langseret.

Men hvilke motorer kigger han efter ?
Den nye 1,2 er noget billig i grøn ejerafgift end den lidt ældre 1,4

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 1988 & Skoda Fabia Kombi 1.2 2004