"sidder på et værtshus...."
Fra : peet_dk

Dato : 22-05-01 18:59

Hvem har lavet den? Óg hvad hedder den rigtigt?

Står og skal bruge den.. Hvis der er nogle der ligger inde med den, må I
meget gerne uploade de i DKBM

Fra : Michael Petersen

Dato : 22-05-01 19:27

Den hedder "Sidder på et værtshus". Er skrevet af John Mogensen, men den
mest kendte udgave er med Papa Bues Viking Jazzband og sunget af Liller. Og
den burde du kunne finde i en hver hæderlig pladebix

Har den desværre ikke i et format så jeg kan sende den til dig

Hilsen Michael

Fra : Gregers Hansen

Dato : 22-05-01 20:00

Jeg mener at det er gode gamle John Mogensen, som har lavet den! Jeg ved i
hvert lad at han har lavet en version af den, så mon ikke at det er ham!

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 22-05-01 20:35

Den er snart på vej ..... det vælter med versioner på Napster

God fornøjelse

Fra : nikolaj borg

Dato : 22-05-01 20:39

":-:Janner®:-:" <ask@me.com> wrote in message
> Den er snart på vej ..... det vælter med versioner på Napster

Tak, filteret er hermed opdateret.

/Nikolaj - pladeindustriens lakaj
(just kidding :)

Fra : Lise Mølbæk

Dato : 23-05-01 17:29

Det er i hvertfald Bjarne Liller der synger den.. ("Sidder på et værtshus,
nær ved Gammel Strand... brugte hver en skilling, meget dygtig mand"....
peet_dk <peet_dk@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ee9ed$1h0s$1@news.cybercity.dk...