Et par Lancer evolution III spørgsmål
Fra : Thomas

Dato : 03-01-05 18:54

Hej NG

1. Er der nogen der ligger inde med data på Mitsubishi Lancer Evolution III
? (biltorvet.dk gir ikke noget)

og

2. Er den nogensinde blevet lavet/solgt til gadebrug? Der er fx ingen til
salg på mobile.de

Det eneste jeg kan finde på nettet er ombyggede som fx denne

Thomas

Fra : Cosworth POWER

Dato : 03-01-05 19:19

> 1. Er der nogen der ligger inde med data på Mitsubishi Lancer
> Evolution III ? (biltorvet.dk gir ikke noget)

Hvilke data ønsker du?

Af relevante hjemmesider kan bl.a. nævnes:
http://www.lancerregister.com/

Direkte link til registrerede biler på siden:
http://www.lancerregister.com/reg_showcars.php

Der findes alle udgaver af EVO'en, de fleste er dog modificeret, da det som
f.eks. Cosworth, er meget nemt/billigt samtidig med holdbart.

> 2. Er den nogensinde blevet lavet/solgt til gadebrug? Der er fx
> ingen til salg på mobile.de

Ja - se evt. det nr. af BM i 2004 hvor de tester den seneste udgave af
EVO'en.

> Det eneste jeg kan finde på nettet er ombyggede som fx denne
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14254

Kan ikke bruges - det har intet med en EVO at gøre, når den ikke er
original.

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Mogens

Dato : 03-01-05 19:24

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja - se evt. det nr. af BM i 2004 hvor de tester den seneste udgave af
> EVO'en.

Da jeg kørte Galant'er i perioden '91 - '95, fik
jeg bilen serviceret hos Bent Fasterholt, Billund.
Han var aut. forhandler af Mitsu' og solgte 2 stk
EVO'er i perioden.

Bilen er ikke egnet til daglig transport, fordi den
larmer af h' til. Bl.a. er gearkassen "ligeskårn",
hvilket hyler gevaldigt...

Fra : Thomas

Dato : 03-01-05 19:34

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Hvilke data ønsker du?

Bare de vigtige, antal HK, vægt og 0-100 km/t og tophastighed

> Ja - se evt. det nr. af BM i 2004 hvor de tester den seneste udgave af
> EVO'en.

Ja , jeg ved godt at 8'ren er på gaden. Har været en hårsbredde fra en
køretur, men det var nu mere specifikt 3'eren jeg mente , da jeg ikke kunne
finde den på mobile.de....... Det er nu heller ikke 3'eren der er
flest af inde på den lancerside du linkede til, så måske de er lavet i meget
få antal

> Kan ikke bruges - det har intet med en EVO at gøre, når den ikke er
> original.

Enig! men havde den nu haft 4 hjulstræk, så kunne man vel have brugt den i
mangel af bedre

Mvh

Thomas

Fra : Cosworth POWER

Dato : 03-01-05 19:43

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kunne finde den på mobile.de....... Det er nu heller ikke
> 3'eren der er flest af inde på den lancerside du linkede til, så

http://www.lancerregister.com/reg_showcars.php?models=EVO%203

... der er da en del.

Dataene er flg.:
266hk@6000rpm
309nm@3000rpm
6,0 sek. 0-100 kmt
245 kmt
vægt 1.200 kg
nypris 550.000 kr.

Buyers guide findes her:
http://www.lancerregister.com/art_evobuyersguide.php

Jeg ville personligt gå efter en helt anden bil, hvis jeg ikke havde råd til
at købe en af de nyere og mere populære udgaver.

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 04-01-05 13:57

> [...]
> Evolution III ? (biltorvet.dk gir ikke noget)
>
> og
>
> 2. Er den nogensinde blevet lavet/solgt til gadebrug? Der er fx

Ja der kører en rundt i køge, han er murerarbejdsmand, eller har været
det ihvertifald, og tro mig den lyder meget ond, og er meget meget
meget hurtig, det er så Cossien ikke kan følge med, for en Integra Type
R var bare langsom ved siden af. Den står fast på jorden som om den var
limet fast.