Salg af bil
Fra : - STAN -

Dato : 03-01-05 17:00

Jeg har været så "heldig" at "få" en BMW 525 TDs.
En kammerat "lånte" 50.000 af mig, han gav mig så bilen.
Problemet er så bare at der ikke findes nogen papirer, dvs. ingen
registreringsattest, eller noget.

Kan den sælges ????

Eller hvad kan man gøre for at få lidt af sine penge igen ??????

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 17:07

> Problemet er så bare at der ikke findes nogen papirer, dvs. ingen
> registreringsattest, eller noget.
>
> Kan den sælges ????
>
> Eller hvad kan man gøre for at få lidt af sine penge igen ??????

har den været på dk plader ?? ellers er den ikke meget værd. alt efter
årgang selvfølgeligt..
Men smut ned på motorkontoret, de kan skaffe dig papirene igen..

Mvh
Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-01-05 17:14

Juel telepaterede følgende til sin PC:
> Men smut ned på motorkontoret, de kan skaffe dig papirene igen..

De kan i hvert fald skaffe den sidste registreret ejer papirerne, hvis det
ikke er for længe siden...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : - STAN -

Dato : 03-01-05 18:34

Også hvis det er en bil der tidligere har været registreret på udenlandske
plader ????

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-01-05 18:50

- STAN - telepaterede følgende til sin PC:
> Også hvis det er en bil der tidligere har været registreret på
> udenlandske plader ????

Niks.

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 03-01-05 18:40

Morten Fruergaard wrote:

> De kan i hvert fald skaffe den sidste registreret ejer papirerne,
> hvis det ikke er for længe siden...

Altså - medmindre den har stået uindregistreret i mere end 12 mdr., derefter
slettes den af CRM og da kan motorkontoret ikke gøre så meget.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Anders Christensen

Dato : 03-01-05 18:33

- STAN - wrote:

> [...]
> registreringsattest, eller noget.
>
> Kan den sælges ????
>
> Eller hvad kan man gøre for at få lidt af sine penge igen ??????

Hvis du har lånt ham 50.000 kroner, er det så ikke bare at kaste bilen
efter ham og bede ham sælge den så du kan få dine 50.000 kroner igen?
Jeg ville ikke låne penge ud, og så tage imod en bil uden papirer som
betaling for lånet

Den kunne jo lige så godt være stjålet i udlandet så...

Fra : - STAN -

Dato : 03-01-05 18:43

Hmmm, lidt svært når han sidder fængslet...

Men ville gerne.

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 19:00

"- STAN -" <stefantoendering@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmm, lidt svært når han sidder fængslet...
>
> Men ville gerne.

Æh - det lyder ikke som en gut hvis bil man har lyst til at forsøge at
sælge...

Bare min mening :)

Lars B

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-01-05 19:01

Lars B. Jensen telepaterede følgende til sin PC:
> Æh - det lyder ikke som en gut hvis bil man har lyst til at forsøge at
> sælge...
>
> Bare min mening :)

Kommer an på hvem man er...

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 19:16

meddelelse news:41d9885c$0$51242$14726298@news.sunsite.dk...
> Lars B. Jensen telepaterede følgende til sin PC:

> Kommer an på hvem man er...

Klart ... nu er jeg heller ikke sikker på at min mening med sætningen kom
helt rigtig til udtryk :)

Jeg ville ikke sælge en bil uden papirer, jeg havde fået foræret af en
person der nu er fængslet - det var det jeg mente...

> Mvh. Morten Fruergaard

Lars B

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-01-05 19:42

Lars B. Jensen telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg ville ikke sælge en bil uden papirer, jeg havde fået foræret af en
> person der nu er fængslet - det var det jeg mente...

Det viste jeg godt...

Og jeg ville heller ikke låne 50.000 kr. ud til nogen som helst. Men vi er
jo (heldigvis) ikke alle ens...

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 20:01

meddelelse news:41d99226$0$51241$14726298@news.sunsite.dk...
> Lars B. Jensen telepaterede følgende til sin PC:
>
> Det viste jeg godt...

Okay :)

> Og jeg ville heller ikke låne 50.000 kr. ud til nogen som helst. Men vi er
> jo (heldigvis) ikke alle ens...

Tro mig - det ville jeg heller ikke, så nogle af os er ens :) (på det
punkt!)

> --
> Mvh. Morten Fruergaard

Lars B

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 03-01-05 21:17

Morten Fruergaard wrote:

> Og jeg ville heller ikke låne 50.000 kr. ud til nogen som helst. Men
> vi er jo (heldigvis) ikke alle ens...

Øv Morten - var ellers lige ved at få en go' ide :D

Men på den anden side - de der racerkører kan jo nok selv bruge skillingerne
*G*

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-01-05 21:25

Hans L. Jørgensen telepaterede følgende til sin PC:
> Men på den anden side - de der racerkører kan jo nok selv bruge
> skillingerne *G*

Jeg har i hvert fald ikke problemer....