Camaro
Fra : René P.

Dato : 03-01-05 16:46

Har investeret i en Chervoler Camaro 1997 med aut. gear. Owners Manual
"Instruktionbog" mangler desværre. Skulle der være en der ved om en sådan
kan skaffes her hjemme.

Med venlig hilsen

René

Fra : Jan

Dato : 03-01-05 17:25

"René P." <renep@adslhome-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Har investeret i en Chervoler Camaro 1997 med aut. gear. Owners Manual
> "Instruktionbog" mangler desværre. Skulle der være en der ved om en sådan
> [...]

På forummet hos www.smallblock.dk er der en chance for at nogen kan skaffe
sådan en, da det udelukkende er om amerikaner biler.

Jan

Fra : René P.

Dato : 03-01-05 17:36

--

> På forummet hos www.smallblock.dk er der en chance for at nogen kan skaffe
> sådan en, da det udelukkende er om amerikaner biler.
>
> Jan
> Okay tak til jer begge, prøver at kigge der.

René

Fra : Mogens

Dato : 03-01-05 18:02

"René P." <renep@adslhome-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Okay tak til jer begge, prøver at kigge der.

Ellers må du jo have en kopi af min

Fra : René P.

Dato : 03-01-05 18:14

> Ellers må du jo have en kopi af min

Ja, hvis det kunne lade sig gøre, var din ikke fra 1998 ?
der er vel ikke så stor forskel, det er mest til olie typer og mængder.
Og så lige den Cruise Control.
Har skrevet på www.smallblock.dk i forumet.

René

Fra : Mogens

Dato : 03-01-05 19:09

"René P." <renep@adslhome-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, hvis det kunne lade sig gøre, var din ikke fra 1998 ?

Min er samme udgave som din.
Er det den grønne, du har købt?
(Sjælland/Jylland?)

> der er vel ikke så stor forskel, det er mest til olie typer og mængder.
> Og så lige den Cruise Control.

Min er Anniversary udgaven, så den er med det hele

> Har skrevet på www.smallblock.dk i forumet.

Jep, har godt set...

Fra : René P.

Dato : 04-01-05 17:44

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Min er samme udgave som din.
> Er det den grønne, du har købt?
> (Sjælland/Jylland?)

Det er den grønne fra jylland ( Ålborg )

> Lyder godt, Kunne da godt tænke mig et kopi af den.
Har du en scanner, så du evt. kunne e-maile den til mig, hvis der ikke
er for mange sider Selvfølgelig mod betaling.
Bor i Nordsjælland.. Fjern invalid i adressen.
René

Fra : Mogens

Dato : 04-01-05 17:49

> Det er den grønne fra jylland ( Ålborg )

OK

> Bor i Nordsjælland..

Samme her -> så du kan jo næsten gøre al arbejdet selv.
MOD (!) at aflevere bogen igen

Fra : René P.

Dato : 04-01-05 17:57

> Samme her -> så du kan jo næsten gøre al arbejdet selv.
> MOD (!) at aflevere bogen igen

Hvis det kan lade sig gøre, så gør jeg gerne HELE arbejdet selv
Og selvfølgelig leveres bogen tilbage i samme stand...

Fra : Mogens

Dato : 04-01-05 18:11

> Hvis det kan lade sig gøre, så gør jeg gerne HELE arbejdet selv
> Og selvfølgelig leveres bogen tilbage i samme stand...

Det er ingen problem - mail mig blot,
og vi finder et tidspunkt

Fra : KubikH

Dato : 03-01-05 17:17

> [...]
>
> Har investeret i en Chervoler Camaro 1997 med aut. gear. Owners Manual
> "Instruktionbog" mangler desværre. Skulle der være en der ved om en sådan

Jo da
Prøv: http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
Så er den nok klaret!

mvh
Niels

Fra : Cosworth POWER

Dato : 03-01-05 18:08

> Har investeret i en Chervoler Camaro 1997 med aut. gear. Owners Manual
> "Instruktionbog" mangler desværre. Skulle der være en der ved om en
> sådan kan skaffes her hjemme.

Tillykke med bilen!

Instruktionsbogen kan du købe her:
http://www.kosters.dk/

Køsters Motorboghandel i Randers. De sender gerne bøgerne. Jeg købte
instruktionsbog + servicehæfte herfra til min 1992 Ford Sierra Cosworth 4x4,
bøgerne var på lager.

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide