Salg af bil i udlandet ...
Fra : Karsten

Dato : 01-01-05 20:14

Hej Nyhedsgruppe,

Jeg har en svigerfar som flytter permanent til Spanien i januar måned. Da
han har en dansk indregistreret bil ønsker han at sælge den.
Spørgsmålet er så om hvordan han skal bære sig af ..

Hvis han sælger den i Danmark, skal han vel ikke gøre så meget !!! Men hvis
han tager den med til Spanien skal han vel have afgifter tilbage fra den
danske stat !!!

Håber i kan hjælpe

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 20:27

> Håber i kan hjælpe

Jamen, Karsten - du har jo allerede spurgt een gang i dag.

Kig her: http://tinyurl.com/5oh4v

--
/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 01-01-05 20:48

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Jamen, Karsten - du har jo allerede spurgt een gang i dag.

Han blev sikkert fornærmet over mit savr a la lektor Blomme

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 23:14

> Han blev sikkert fornærmet over mit savr a la lektor Blomme

Måske - er blommen var heller ikke helt glad - nærmere sur..

--
/Jan W Nielsen