Bremser på Opel Vectra
Fra : M & V Offersen

Dato : 24-12-04 12:09

Vi har en Vectra fra 1996 den ødelægger venstre skive i for på 3 - 4000
km.Vi har ellers sat de dyre men gode Ate Power skiver. Er der nogle der har
en løsning på det?
Viggo
mvtr@post8.tele.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-12-04 12:17

> Vi har en Vectra fra 1996 den ødelægger venstre skive i for på 3 - 4000
> km.Vi har ellers sat de dyre men gode Ate Power skiver. Er der nogle der
> har en løsning på det?

Hvordan ødelægger..?

Noget kunne tyde på, at kaliberen er i stykker og skal fikses...

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 24-12-04 17:45

> Noget kunne tyde på, at kaliberen er i stykker og skal fikses...

Jep - jeg vil tro, at bilen trækker til den
venstre side, når man kører derudaf...

Fra : M & V Offersen

Dato : 25-12-04 11:52

Desværre!! Kaliberen fejler intet og den trækker ikke til venstre hvis man
kører med 90 og rører ved bremsepedalen den kører bare ligeud.
Viggo

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-12-04 12:09

"M & V Offersen" <mvtr@post8.tele.dk> skrev

> Vi har en Vectra fra 1996 den ødelægger venstre skive i for på 3 - 4000
> km.Vi har ellers sat de dyre men gode Ate Power skiver. Er der nogle der
har
> en løsning på det?

Vi spørger lige igen: Hvordan ødelægger?

Mvjh. Uffe Ravn

Fra : M & V Offersen

Dato : 25-12-04 15:39

Hej Uffe.
De bliver skæve og ryster i rattet.
Med venlig hilsen
Viggo

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-12-04 07:36

M & V Offersen skrev:

> De bliver skæve og ryster i rattet.

Efter at den lokale mekaniker pillede de forreste hjullejer af min bil med
forhammer og mejsel var navet skævt, så højre sides skive slog og blev skæv
efter et stykke tid.
Hans