Er Statiol hovedesaligt Jysk?
Fra : Ivar Madsen

Dato : 24-12-04 00:45

Jeg undre mig lidt over at når man ser på hvem der har vundet i Station's
Nissequiz, så er det næsten udelukkende Jyder, en enkelt Fynbo, og 2 fra
Storkøbenhavn har dog blandet sig i det heldige selskab.

Har Statiol så meget støre markeds andel i det Jyske, eller hvad er det der
gør udslaget, monstro,,,

,----[ Vindere - Statoil's Nissequiz ]

| 1. december Aulum
> [...]
`----

Ivar Madsen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 24-12-04 05:47

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Storkøbenhavn har dog blandet sig i det heldige selskab.
>
> Har Statiol så meget støre markeds andel i det Jyske, eller hvad er det

Det ser ud som om, jyder er de eneste, der er kvikke nok til at svare på de
"svære" quiz-spørgsmål

Nej, du har ret - det ser da spøjst ud.
Glædelig jul.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 24-12-04 10:43

Lars Frandsen wrote:

> Det ser ud som om, jyder er de eneste, der er kvikke nok til at svare på de
> "svære" quiz-spørgsmål

Sikker på du ikke mener, at jyder er de eneste med tilstrækkeligt
lidt livsindhold til at de kan bruge krudt på at udfylde spørgsmål
når de tanker??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 11:21

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
Lars Frandsen wrote:

>Sikker på du ikke mener, at jyder er de eneste med tilstrækkeligt
>lidt livsindhold til at de kan bruge krudt på at udfylde spørgsmål
>når de tanker??

Ja det er vi SIKRE på. Den er go' nok med de kvikke hoveder

PS: Kan du ikke lave lidt om i din newsreader, den passer ELENDIGT sammen
med Outlook. Når man vil svare på dine indlæg så kan outlook ikke sætte >
tegn ind, så man gider nææsten ikke svare dig

--
Tom

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 24-12-04 12:08

Tom wrote:
¨

> Ja det er vi SIKRE på. Den er go' nok med de kvikke hoveder

For julefredens skyld vil jeg undlade at fortælle hvad jeg mener
om det..

> PS: Kan du ikke lave lidt om i din newsreader, den passer ELENDIGT sammen
> med Outlook. Når man vil svare på dine indlæg så kan outlook ikke sætte >
> tegn ind, så man gider nææsten ikke svare dig

Er det bedre nu? Jeg kan se på headerne i mine indlæg at jeg den
12. dec skiftede fra at køre 8-bit encoding til at køre
quoted-printable. Det kommer egentlig lidt bag på mig, for jeg
errindrer ikke at have pillet ved min opsætning. Anyway, den bør
være tilbage på de 8-bit og din LookOut! bør være glad igen..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 12:35

> [...]
> errindrer ikke at have pillet ved min opsætning. Anyway, den bør
> være tilbage på de 8-bit og din LookOut! bør være glad igen..

Jep så virker det igen

--
Tom

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-12-04 09:23

Tom wrote:

> Jep så virker det igen

Jamen så glædelig jul da..

--
Hygge..
Thomas

Fra : hanzen

Dato : 24-12-04 11:20

Næææhhhh det er Norsk.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Christian

Dato : 24-12-04 11:23

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> wrote in message
> [...]
> Storkøbenhavn har dog blandet sig i det heldige selskab.
>
> Har Statiol så meget støre markeds andel i det Jyske, eller hvad er det

Kræmmersjælen min ven.....

Fra : Per O.

Dato : 24-12-04 12:48

> [...]
> Storkøbenhavn har dog blandet sig i det heldige selskab.
>
> Har Statiol så meget støre markeds andel i det Jyske, eller hvad er det

Nej da, vi jyder er bare mere heldige! Nisser er også noget vi har mere af
herovre i det vestlige danmark !!!!

Per O.