Tak til Told & Skat for en fed Jul...
Fra : Henrik B.

Dato : 23-12-04 14:08

YES!

Som det er de fleste bekendt, hentede jeg en bil i Tyskland tilbage i maj
måned. Og med T & S' normale behandlingstid, tager det jo syv lange og syv
brede (op til 12 mdr.), med den endelige afgiftsvurdering.

Idag syv en halv måned efter indbetaling af den foreløbige afgift, har T & S
sat penge ind på min konto - Kr. 10.736,- + 567,- i renter. Dejligt. Og jeg
fik min billige bil endnu billigere.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 23-12-04 14:56

> Idag syv en halv måned efter indbetaling af den foreløbige afgift, har T &
> S sat penge ind på min konto - Kr. 10.736,- + 567,- i renter. Dejligt. Og
> jeg fik min billige bil endnu billigere.

Skal vi så ikke lige have data og endelig pris på bilen..?

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 23-12-04 16:09

> Skal vi så ikke lige have data og endelig pris på bilen..?

Tjah, det må så blive 24.500,- + 49.000,- = 73.500,- + hjemtransport,
nummerplader og syn.

Data? Nååh, du mener en Saab 9000 CSET 2,3, 207 Hk / 370 Nm, samt ALT hvad
der findes på udstyrslisten, inkl. el-læder sæder med memory, el-soltag,
klima, sommer-/vinter-alu, benzin-fyr m.m.m.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Henrik B.

Dato : 23-12-04 16:15

Fra : Cosworth POWER

Dato : 23-12-04 18:14

> [...]
> hvad der findes på udstyrslisten, inkl. el-læder sæder med memory, el-
> soltag, klima, sommer-/vinter-alu, benzin-fyr m.m.m.

Km, rust?

Meget fed julegave ;)

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Henrik B.

Dato : 23-12-04 18:32

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Km,

220.000

0

> Meget fed julegave ;)

Jep. ))))))

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Cosworth POWER

Dato : 23-12-04 18:33

> Jep. ))))))

Så ved du jo også hvad de skal bruges på - tuuurbo ;)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-12-04 10:30

> [...]

> der findes på udstyrslisten, inkl. el-læder sæder med memory, el-soltag,
> klima, sommer-/vinter-alu, benzin-fyr m.m.m.

Lækkert - bestemt lækkert....!!

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 24-12-04 10:32

> Lækkert - bestemt lækkert....!!

Ikke for at være kritisk! - hvorledes er de kræfter
"konstrueret"?

I Bilrevyen er der ikke nogen 2,3 med 370 Nm...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-12-04 10:50

> Ikke for at være kritisk! - hvorledes er de kræfter
> "konstrueret"?

> I Bilrevyen er der ikke nogen 2,3 med 370 Nm...

De er vist målt ved rullefelt - men ja, det er da noget mere moment end
opgivet standard...

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 24-12-04 10:53

> De er vist målt ved rullefelt - men ja, det er da noget mere moment end
> opgivet standard...

En 250 hk's Aero har 370 Nm...

Fra : Henrik B.

Dato : 27-12-04 01:02

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke for at være kritisk! - hvorledes er de kræfter
> "konstrueret"?

Som Jan skriver, er det en rullet opgivelse. Standard siger 200 Hk / 330 Nm.
Bilen er standard, men Saab har altid været konservative med deres
turboopgivelser. Smider jeg den på rulletfelt idag, vil jeg tro at den siger
ca. 220 Hk / 400 Nm. Og det er stadig med standard turbolader og uden roden
i styreboksen. Meeeen, om et halvt års tid.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Cosworth POWER

Dato : 27-12-04 19:20

> [...]
> 330 Nm. Bilen er standard, men Saab har altid været konservative med
> deres turboopgivelser. Smider jeg den på rulletfelt idag, vil jeg tro

Det lyder meget mystisk med standard opsætning at den skal yde så meget mere
end spec.!

> Og det er stadig med standard
> turbolader og uden roden i styreboksen. Meeeen, om et halvt års tid.

Hva' så?

Fra : BJ

Dato : 23-12-04 14:59

KLIP

> Idag syv en halv måned efter indbetaling af den foreløbige afgift, har T &
> S sat penge ind på min konto - Kr. 10.736,- + 567,- i renter. Dejligt. Og
> jeg fik min billige bil endnu billigere.

Tillykke.

Bilen ser og er bare rigtig flot.

Så er kun at komme i gang med "tilbehøret"..

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 16:52

> Og jeg
> fik min billige bil endnu billigere.

heh ! jeg skal af med 3600 ekstra !! skod system, kan jo ikke køre den til
vurdering nu hvor den er shinet op..

Mvh
Morten

Fra : Brizz

Dato : 23-12-04 21:00

> Idag syv en halv måned efter indbetaling af den foreløbige afgift, har T &
> S sat penge ind på min konto - Kr. 10.736,- + 567,- i renter. Dejligt. Og
> jeg fik min billige bil endnu billigere.

Imponerende at de giver renter også. Det havde jeg ikke regnet med.

Kan du ikke fikse nogen billeder af dyret?
Og helst på www da jeg ikke har de binaere grupper.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 24-12-04 03:28

"Henrik B." wrote:

> Idag syv en halv måned efter indbetaling af den foreløbige afgift, har T & S
> sat penge ind på min konto - Kr. 10.736,- + 567,- i renter. Dejligt. Og jeg
> fik min billige bil endnu billigere.

Ikke ringe, glædelig jul.

--
Hygge..