Broditholder?
Fra : Henning

Dato : 21-12-04 18:33

Kender nogen til denne holder
http://w3.easytrade.net/brodit_shop/product.dip?item=941847&fid=1224102
?
Mit problem er, at i Mazdaen sidder allerede installeret en telefon
med den originale Mazda-konsol. Jeg købte en holder fra Uniq, men den
skal skrues ind på siden af radioen og kommer derfor for langt ned i
forhold til telefonkonsollen. Det jeg søger er derfor en holder, som
kan sættes længere oppe. Ovennævnte fra brodit skal ikke skrues, men
klæbes fast, derfor burde den kunne sættes længere oppe, evt. helt
oppe ved luftindtaget, hvor der er helt plant ved siden af (jeg har
haft trukket hele radiokonsollen ud i forbindelse med montering af
Uniq-holderen, og kunne dermed konstatere at der er mulighed for at
klæbe fast på højre side af denne).
Jeg har desværre ikke kunnet finde "rigtig" forhandler som har Brodit
hjemme, så jeg kan se inden jeg køber

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : jhm

Dato : 21-12-04 18:54

Kun til orientering
Jeg har to Brodit holdere til at ligge, en til en VW Sharan og en til en
Jeep, ingen af dem passer og leverandøren, PDA land er ligeglad
vh Jan