Billig udskiftning af kobling i Skbh. ??
Fra : Thomas H.

Dato : 20-12-04 11:22

Nogen der kender et godt/billigt sted at få skiftet kobling på sådan en
Escort 1,8 årg. 97 ?
...den kan fandeme ikke mere, jeg tror der er glat hele tiden, så meget
fedter den, og i alle gear nu, så den kører nok på det aller sidste

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Mikael L

Dato : 20-12-04 11:30

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ...den kan fandeme ikke mere, jeg tror der er glat hele tiden, så meget
> fedter den, og i alle gear nu, så den kører nok på det aller sidste

Der skulle ha været meget glat til morgen, måske det er det du har oplevet

AGL er billige, men kvaliteten kender jeg ikke

Mikael

Fra : Thomas H.

Dato : 20-12-04 11:35

"Mikael L" <m_larsenSKAL@IKKEMEDsol.dk> skrev i en meddelelse

> Der skulle ha været meget glat til morgen, måske det er det du har oplevet

Jeg har jo lige fået vinterdæk på, så det kan du godt glemme!

> AGL er billige, men kvaliteten kender jeg ikke

Ok, vidste ikke at de også gjorde det.

Fra : Martin P.

Dato : 20-12-04 11:34

> Ok, vidste ikke at de også gjorde det.

Jep AGL skifter den til fast pris og er forholdsvis billige.

- Martin

Fra : Mikael L

Dato : 20-12-04 11:41

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Mikael L" <m_larsenSKAL@IKKEMEDsol.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har jo lige fået vinterdæk på, så det kan du godt glemme!

Jeg har også vinterdæk på, men derfor kørte bilen ikke i samme retning som
hjulene var drejet i går aftes

> Ok, vidste ikke at de også gjorde det.

Jo kobling, udstødning, bremser og støddæmpere. Hjulcentret gør det også
eller Euromaster som de vist hedder nu.

Men må jeg anbefale at du får monteret en original kobling da du ikke har
haft de bedste erfaringer med uoriginale. Så find et sted hvor de vil
montere sådan en.

Mikael

Fra : Thomas H.

Dato : 20-12-04 12:27

> Jeg har også vinterdæk på, men derfor kørte bilen ikke i samme retning som
> hjulene var drejet i går aftes

Nej der var godt nok også pisse glat i morges!

> Men må jeg anbefale at du får monteret en original kobling da du ikke har
> haft de bedste erfaringer med uoriginale. Så find et sted hvor de vil
> montere sådan en.

AGL: 3049,-
Ford: 6000,-
....så nej, det bliver ikke en original denne gang - det var jo også kun
BMW'en, at intet uoriginalt virkede, nu har jeg jo bare en lowbudget-bil, så
nu passer det vel sammen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-12-04 11:49

> [...]
> ...den kan fandeme ikke mere, jeg tror der er glat hele tiden, så meget
> fedter den, og i alle gear nu, så den kører nok på det aller sidste

Ham her ser billig ud.
http://www.prebensauto.dk/kobling.htm

Niels

Fra : Lotte