(undskyld) OT... Hjælp...
Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-05-01 15:31

Undskyld jeg poster et OT indlæg, men vores ven, Lakken er på banen igen
inde i dk.fritid.dyr med sine påstande om, at pinsvin kan tåle komælk fordi
de kan li' det. Jeg har tidligere fået en god hjælp fra dyrevenner i denne
gruppe og i dk.fritid.dyr.kat så jeg håber i bærer over med mit indlæg og
vil gi' mig en hjælpende hånd med Lakken endnu engang.

Rinnie Ilsøe

Fra : x Vuf x

Dato : 22-05-01 16:24

Tue, 22 May 2001 16:31:16 +0200, R. Ilsøe wrote:
> [...]
>gruppe og i dk.fritid.dyr.kat så jeg håber i bærer over med mit indlæg og
>vil gi' mig en hjælpende hånd med Lakken endnu engang.

Rinnie ignorér ham/hende! Sæt filter på, så du bli'r fri for at se
indlæg fra den person! Livet er for kort til at pålægge sig selv
den slags ærgrelser.

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de tre *
http://www.sonpet.mixeren.com

Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-05-01 16:31

> Rinnie ignorér ham/hende! Sæt filter på, så du bli'r fri for at se
> indlæg fra den person! Livet er for kort til at pålægge sig selv
> den slags ærgrelser.

Du har ret. Min store frygt er bare, at han får overbevist nogen om at
pindsvinene ikke tar' skade af det, men omvendt, alle der er bare lidt ved
sine fulde 5 kan se hvor dårlige argumenterne for at pindsvinene kan tåle
det er. *suk* hvor er det ærgeligt at der findes sådanne folk.

Rinnie

Fra : x Vuf x

Dato : 22-05-01 17:23

Tue, 22 May 2001 17:31:22 +0200, R. Ilsøe wrote:

> [...]
>sine fulde 5 kan se hvor dårlige argumenterne for at pindsvinene kan tåle
>det er. *suk* hvor er det ærgeligt at der findes sådanne folk.

Jeg forstår godt din frygt, men den slags ignoranter vil vi altid komme ud for.
Den type mennesker findes overalt. En bekendt har efter egen mening ALTID ret;
også selvom det bliver slået op i et leksikon. Så siger han bare, at leksokonnet
er forældet eller en anden obskur undskyldning...

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de 3 ***
http://www.sonpet.mixeren.com/

Fra : Aino

Dato : 23-05-01 08:00

Helt ærligt tror jeg Lakken sidder et eller andet sted og slår sig på
lårene af grin over, at han/hun nu igen har fået hidset en masse
mennesker op.

Når man i samme indlæg kan skrive:

Hold bare pindsvin selvom det er forbudt
Giv bare dine pindsvin mælk, det gør jeg, tro ikke på det er farligt
Mine pindsvin lever af en eller anden grund ikke ret længe
Når pindsvinene efter kort tid dør, så bare fang et nyt

ja så tror jeg faktisk ikke man er seriøs (og jeg tvivler på, at Lakken
overhovedet holder pindsvin).

--
Mvh Aino

Never trust anything that can think for itself if you can't see where it
keeps its brain. - Mr Weasley

Fra : R. Ilsøe

Dato : 23-05-01 08:22

> ja så tror jeg faktisk ikke man er seriøs (og jeg tvivler på, at Lakken
> overhovedet holder pindsvin).

Hvor jeg inderligt håber du har ret. Jeg vælger at tro det!

Rinnie

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 23-05-01 08:41

"R. Ilsøe" <gizmo@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse news:CyJO6.224$AF1.132995230@news.mobilixnet.dk...

> Hvor jeg inderligt håber du har ret. Jeg vælger at tro det!

Hej Rinnie, jeg tror roligt du kan give Aino ret i sine antagelser om Lakken ... idet der jo findes nogle mennesker der gør utroligt meget for at få opmærksomhed ....!!

Masser af hils fra Ami

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 23-05-01 08:41

Fra : x Vuf x

Dato : 23-05-01 08:49

Wed, 23 May 2001 08:59:31 +0200, Aino wrote:

> [...]
>Når pindsvinene efter kort tid dør, så bare fang et nyt
>ja så tror jeg faktisk ikke man er seriøs (og jeg tvivler på, at Lakken

Det tror jeg desværre han/hun gør! Mange har den underlig
"smide væk"-mentalitet, når det angår umælende dyr!

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de 3*
http://www.sonpet.mixeren.com
-
Vrede er en tyv, der stjæler de gode øjeblikke.
Reader´s Digest