MS Windows
briani 27239
Backup program søges
Fra : Henrik Absalon

Dato : 13-02-05 22:57

Hejsa

Jeg mangler et backup program.
Programmet skulle kunne brænde backupen direkte over på en RW-skive?

Henrik

Fra : Jan Bendixen

Dato : 14-02-05 07:25

"Henrik Absalon" <absalon@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg mangler et backup program.
> Programmet skulle kunne brænde backupen direkte over på en RW-skive?
>
> Henrik
"Ahead Nero InCD" + dit nuværende Backup program,
burde kunne klare det.

Mvh
Jan

Fra : SA

Dato : 14-02-05 08:15

"Jan Bendixen" <no@mail.invalid> wrote in message

> "Henrik Absalon" <absalon@it.dk> skrev i en meddelelse

eller hvad med Backup Now

http://www.ntius.com/default.asp

/SA

It has removed 2521 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Akasut

Dato : 14-02-05 10:37

"Jan Bendixen" <no@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> "Henrik Absalon" <absalon@it.dk> skrev i en meddelelse

> "Ahead Nero InCD" + dit nuværende Backup program,
> burde kunne klare det.

Ikke hvis manden bruger Mac.

Fra : Gevaldi

Dato : 14-02-05 10:47

Akasut skriblede:

> Ikke hvis manden bruger Mac.

Nej og heller ikke hvis han bruger en ZX 80.

Nu er spørgsmålet stillet i windows gruppen, tror
du så han bruger Mac.

Du behøver ikke svare, for jeg kan se på de indlæg
du for det meste kommer med er så intetsigende
at du har gjort dig fortjent til en tur i filteret.

--
/Gevaldi

Fra : Gevaldi

Dato : 14-02-05 10:49

Henrik Absalon skriblede:
> Hejsa
>
> Jeg mangler et backup program.
> Programmet skulle kunne brænde backupen direkte over på en RW-skive?

Stones KopiKontrol kan det du efterspørger, men
det kan ikke komprimere backuppen.

Det er dansk og freeware.

--
/Gevaldi

Fra : Jack

Dato : 14-02-05 22:03

ghost 9.0 8.0 og 7.0 ved ikke før det

Fra : TS

Dato : 14-02-05 23:46

"Henrik Absalon" <absalon@it.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg mangler et backup program.
> Programmet skulle kunne brænde backupen direkte over på en RW-skive?
>
> Henrik

Hejsa
Jeg bruger et rigtig godt program der hedder Syncback - det er det bedste
backup program jeg har prøvet, ud af en 10 stykker. DEt kan også brænde på
en cd/dvd - men har ikke prøvet på en RW skive. Med alle de
indstillingsmuligheder der ellers er i programmet (kan slå en nørdfunktion
til med en masse indstillingsmuligheder tilfølge) burde det kunne.
Det er både et backup, samt synkroniseringsprogram. Jeg bruger det til at
synkronisere dokumenter og Outlook filer.
Prøv at kigge her: http://tinyurl.com/6vwyn

TS

Fra : Henrik Absalon

Dato : 15-02-05 08:13