MS Windows
briani 27239
Afinstallation af sekundær XP Pro installa~
Fra : Ukendt

Dato : 13-02-05 20:17

Jeg har for nyligt haft nogle problemer med min XP Pro installation hvorfor
jeg var nødt til at installere om i en ny mappe (Windows2). Nu virker den
primære installation dog igen, men hvad er fremgangsmåden til at
afinstallere den sekundære installation igen? Jeg går ikke ud fra det er
fornuftigt bare at slette windows2 mappen :)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-02-05 22:12

"<-= KG =->" <NOSPAM> wrote:

> Jeg går ikke ud fra det er fornuftigt bare at slette windows2 mappen

Det kan du nu roligt gøre. Du skal dog også rette i boot.ini - hvordan
det gøres i XP kan jeg dog ikke fortælle dig.