MS Windows
briani 27239
Bekræftelsesmail
Fra : KS

Dato : 13-02-05 11:11

Hvor skal den være undervejs ?

Mvh KS

Fra : KS

Dato : 13-02-05 11:15

Til MSN "selvfølgelig" !

"KS" <keld.soerensenDELETE_THIS@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor skal den være undervejs ?
>
> Mvh KS

Fra : Anders Lund

Dato : 14-02-05 20:21

KS wrote:
> Til MSN "selvfølgelig" !
>
>>Hvor skal den være undervejs ?

Jeg blev ikke klogere, men det skal man måske kende MSN og
bekræftigelsesmail bedere for at kunne forstå?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : KS

Dato : 14-02-05 22:21

INDRØMMET det var noget rod, som jeg skrev det !

Men ....

Når man oprettersig i MSN skal man ligesom bekræfte at man
nu også VIL oprettes - og det gøres på den måde, at der sendes
en "bekræftelsesmail" til den mail-adresse, som man opgiver ved
registreringen.
Det er så op til modtageren at denne mail, at vurdere om vedkom-
mende nu også har til hensigt at blive oprettet i MSN - og det kan
gøres ved blot at "svare" med et klik på et link i mailen.

Denne metoden ses mange steder på netten, hvor man kan "registrere"
sig til det ene eller det andet.

I tilfældet MSN synes jeg bare der går urimelig lang tid inden denne
"bekræftelsesmail" kommer - jeg HAR allerede svaret på én af dem,
men jeg står STADIG i MSN som om jeg IKKE har bekræftet min
mailadresse. Jeg har så prøvet at bede om at få sendt endnu en
bekræftelsesmail - men den kommer ikke - der er i hvert fald gået
flere DAGE nu - og så er mit spørgsmål:

Hvor længe er denne bekræftelsesmail undervejs ?

Mvh KS