MS Windows
briani 27239
Fildeling i messenger muligt?????
Fra : peter

Dato : 12-02-05 17:34

Er det muligt at lave fildeling i messenger lige som man kan i ICQ og i
givet fald hvordan

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-02-05 00:04

"peter" <a.@a.dk> wrote in

> Er det muligt at lave fildeling i messenger lige som man kan i
> ICQ og i givet fald hvordan

Mener du overføre filer ? - i så fald er svaret ja.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : peter

Dato : 13-02-05 12:17

> Mener du overføre filer ? - i så fald er svaret ja.

Jeg mener om man kan oprette en mappe som folk så kan hente fra lidt som en
ftp server det kan man jo i icq
og IKKE bare sende en fil til en person som er online lige nu

Fra : Peter Holm

Dato : 14-02-05 07:38

peter wrote:

> Jeg mener om man kan oprette en mappe som folk så kan hente fra lidt
> som en ftp server det kan man jo i icq
> og IKKE bare sende en fil til en person som er online lige nu

du kan oprette en MSN gruppe.
http://msnusers.com/
Den opretter vist nok dine filer som en ftp som du så kan give tilladelse
til at kigge i.
Den kan så blive en del af dine venners Network Places.
Jeg har ikke selv prøvet at oprette en, men er medlem af et par stykker som
fungerer OK.

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-02-05 23:05

"peter" <a.@a.dk> wrote in

> Jeg mener om man kan oprette en mappe som folk så kan hente fra
> lidt som en ftp server det kan man jo i icq
> og IKKE bare sende en fil til en person som er online lige nu

Nå jamen det kunne du jo så have sagt :)

Du kan med MSN+ installere et fildelingsplugin/filserverpluging.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"People think it must be easy being a super genious, but they don't