MS Windows
briani 27239
Program til at fjerne spyware i XP
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 16:00

Jeg fik engang et link til et program, som kan fjerne spyware i windows
XP.(Også windows egne)
Samtidigt kunne dette program også definere, at man kan downlaode optil 10
filer på engang, istedet for de 3 som windows har som standard.
Desværre har jeg forligst linket og håber at du kan hjælpe mig.
mvh
Flemming Løvenhardt

Fra : Peter Andersen

Dato : 12-02-05 16:13

When posting news:420e19e1$0$269$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Flemming Løvenhardt argued:

[...]

Det kunne være ad-ware spy, som du kan finde her:
http://www.dr.dk/videnskabold/webguiden/software/programmer.asp

--
____________________
Peter Andersen

Fra : Henrik Sahl

Dato : 12-02-05 16:40

Måske var det ad-aware http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/

> Samtidigt kunne dette program også definere, at man kan downlaode optil 10
> filer på engang, istedet for de 3 som windows har som standard.
> Desværre har jeg forligst linket og håber at du kan hjælpe mig.

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/cisco_677/spoergsmaal_svar/

Mvh
Henrik

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-02-05 16:49

"Flemming Løvenhardt" <f.lovenhardtsnabelamail.tele.dk> skrev

> Jeg fik engang et link til et program, som kan fjerne spyware i windows
> XP.(Også windows egne)

www.tersgov.dk/antispy.zip

Det er en samlig af tre af de mest anvendte spywareprogrammer. Husk at
opdatere definitionsfilerne, når du har installeret dem. Pakken indeholder
Ad-aware, Spywareremover, Spybot samt en dansk sprogfil.

Claus

Fra : Maximus

Dato : 14-02-05 06:20

Hvis det er programmet XP Antispy, så har
jeg postet det i dk.binaer

Maximus

"Flemming Løvenhardt" <f.lovenhardtsnabelamail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:420e19e1$0$269$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...