MS Windows
briani 27239
Slette filer og mapper i c:\windows\instal~
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 13:34

Mappen fylder ca. 250 MB - må jeg slette alt, som ligger i den?

--
Kh. John Quist

Fra : Anders Lund

Dato : 12-02-05 22:57

John Quist wrote:
> Mappen fylder ca. 250 MB - må jeg slette alt, som ligger i den?

Uden at have nogen viden om det, ud over at jeg lige har kigget på
mappen for første gang, vil jeg tror at du godt kan. Måske ikke selve
mappen, men indholdet.

Jeg har dog ikke lavet noget reseach på det eller forsøgt mig med det,
så jeg ved ikke hvad der sker med de programmer der har deres
installations filer liggende der. Jeg kunne forstille mig at hvis de fik
brug for dem, vil Windows spørge dig efter dem.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!