MS Windows
briani 27239
Win XP fejl
Fra : Martin Helsted

Dato : 09-02-05 22:19

Hej

Jeg skal installere min nye printer med en driver som passer til XP, og der
kommer en meddelse op som lyder således

---------------------------
Overskrift: 16-bit windows-undersystemet

C:\windows\system32\autoexec.nt. systemfilen er ikke egnet til at køre
MS-DOS og Microsoft windows programmer. vælg LUK for at afslutte.
-------------------------

Den siger samme meddelse i et andet program som jeg bruger nogen gange og
som før har kørt fejlfrit...

hvad kan problemet være og hvordan løser jeg det?

Mvh

Martin Helsted

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-02-05 10:38

Martin Helsted skrev:
> C:\windows\system32\autoexec.nt.
> hvad kan problemet være og hvordan løser jeg det?

Det kan være at den fil* slet ikke er i den mappe**

Hvis det er fordi at filen ikke ligger der, kan du søge efter filen* og
se hvor den så ligger, og så derefter kopiere den over i den mappe**

Jeg har tidligere haft samme problem og kopieret filen* fra
C:\windows\repair\ over i mappen**

* autoexec.nt
** C:\windows\system32\
--