MS Windows
briani 27239
sikkerhedsopdatering fejler
Fra : BGT

Dato : 08-02-05 17:53

Hej

Er der nogen der ved hvorfor denne opdatering fejler hver gang:
823559: Sikkerhedsopdatering til Microsoft Windows

win98se

Den ses mindst 20 gange i listen med status: Lykkedes
opdat. bliver hentet, og så "hopper den af" lige mens den er ved at
installere !

Fra : Calle.

Dato : 08-02-05 18:14

http://www.comon.dk/index.php/forum/show/tid=23939

--
Calle.

Fra : BGT

Dato : 08-02-05 20:33

On Tue, 8 Feb 2005 18:14:22 +0100, "Calle." <fake@fake.fake> wrote:

> http://www.comon.dk/index.php/forum/show/tid=23939

Ha, jeg tilføjede de to url til trustet,
og så var der pludselig 4 nye opdateringer at hente !!! :))) ???
underlige windows.