MS Windows
briani 27239
Windows 2000 Pro UK - logon screen - Ikke ~
Fra : request-for-comment

Dato : 08-02-05 12:50

Et lille irriterende problem !

Scenarie. Windows 2000 pc UK version. Sat op til DK under regional settings
og pc'en er kun sat op til DK keyboard . Dette fungerer fint bortset fra ved
logon screen, hvor jeg stadig skal taste adgangskode ind med "UK keyboard"

Er der en indtilling jeg har overset?

PC kører godt nok under Virtual Server, men jeg tror ikke problemet er
begravet der.

Fra : Akasut

Dato : 08-02-05 14:59

"request-for-comment" <nouser@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
ved
> logon screen, hvor jeg stadig skal taste adgangskode ind med "UK keyboard"

Gæt: Så længe du ikke er logget på, tror Windows vel, at tastaturet kører
samme sprog som selve Windows...

Fra : request-for-comment

Dato : 08-02-05 16:10

In news:4208c5a4$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Akasut <Akasut@lynge.gø> typed:
> [...]
> settings

> Gæt: Så længe du ikke er logget på, tror Windows vel, at tastaturet

Det var også mit gæt. Men hvor f.. ændrer man så dette? - registry måske?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-02-05 18:29

Akasut wrote:

> Gæt: Så længe du ikke er logget på, tror Windows vel, at tastaturet
> kører samme sprog som selve Windows...

Det er nu ikke tilfældet her.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 08-02-05 15:25

On Tue, 8 Feb 2005 12:49:30 +0100, "request-for-comment"
<nouser@nohost.nodomain.invalid> wrote:

> [...]
>logon screen, hvor jeg stadig skal taste adgangskode ind med "UK keyboard"

Et bud. Kontrolpanel / tastatur /landestandarder, hav kun DK tastatur
eller sæt dansk som standard.

/Hans