MS Windows
briani 27239
kan man gemme windows updates på cd ?
Fra : Jakob

Dato : 08-02-05 11:45

Jeg skal hjælpe en ven med at installere hans nye pc. Det er en nyinkøbt
dell og jeg regner med at den inkluderede winxp er opdateret. MEEN hvis
der er noget der mangler kan jeg så hente det med min adsl, lægge det på
cd og tage det med til ham. Han har kun modem så det spiller jo ikke med
winupdate :0)

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-02-05 21:51

Jakob wrote:

> opdateret. MEEN hvis der er noget der mangler kan jeg så hente det
> med min adsl, lægge det på cd og tage det med til ham. Han har kun

Du kan 'slipstreame' den seneste Service Pack (SP2) ind på
installationsCD'en.

Her følger et godt link:

- Look, this is Debian. They don't release things until you have to

Fra : Jakob

Dato : 08-02-05 22:24

In article <xn0dy9sgribz07006@dtext.news.tele.dk>,
ms2mogens@ingensteder.dk.invalid says...

> Du kan 'slipstreame' den seneste Service Pack (SP2) ind på
> installationsCD'en.

Tak for det jesper, kigger på det, men alle de her småopdateringer kan
man gøre noget med dem.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-02-05 14:50

Jakob wrote:

> Tak for det jesper, kigger på det, men alle de her småopdateringer
> kan man gøre noget med dem.

Det mener jeg godt at man kan. Nu har det ikke været aktuelt for mig,
så jeg har ikke kigget nærmere på det

- Look, this is Debian. They don't release things until you have to