MS Windows
briani 27239
Om felter i e-mail-udskrifter i Outlook
Fra : Per Münster

Dato : 08-02-05 11:04

Davs,

Det kan være at denne her nyhedsgruppe er den gale, men jeg spørger
alligevel.

Jeg har en bruger, der i sin udskrift af mails har mistet felterne Fra,
Sendt og Til. Jeg har søgt for at se om der er et sted det kan være klikket
fra, men jeg har ikke fundet det. Hvem kan give et tip om det?

MVH

Per

Fra : Akasut

Dato : 08-02-05 15:00

Det ville være rart at vide, hvilket e-mail-program der anvendes...

Fra : Calle.

Dato : 08-02-05 15:06

Akasut wrote:
> Det ville være rart at vide, hvilket e-mail-program der anvendes...

der står Outlook i subject
--
Calle.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-02-05 17:57

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> der står Outlook i subject
> --
> Calle.
+++++++++++++++++++++

Ja, men nu skrev han at han havde en bruger. Altså nok ikke ham selv.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : preben nielsen

Dato : 08-02-05 18:43

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:4208eeb6$0$254$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> +++++++++++++++++++++
>
> Ja, men nu skrev han at han havde en bruger. Altså nok ikke ham
> selv.

Han spørger om felter i udskriften fra Outlook ! Så kan der vist
ikke tærskes mere langhalm på det...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Calle.

Dato : 08-02-05 18:10

Jørgen Nielsen wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> +++++++++++++++++++++
>
> Ja, men nu skrev han at han havde en bruger. Altså nok ikke ham selv.

jeg skrev subject (emne), og ikke header. Læs dog subject/emne ordentligt
--
Calle.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-02-05 18:41

> [...]
> +++++++++++++++++++++
>
> Ja, men nu skrev han at han havde en bruger. Altså nok ikke ham selv.

++++++++++++++++++

Sorry, jeg misforstod det

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 08-02-05 18:34

Per Münster wrote:
> Det kan være at denne her nyhedsgruppe er den gale, men jeg spørger
> alligevel.

Hvis du ikke får et svar her kan du sikkert få i en af de neden stående
grupper:
For Outlook Express:

For andre mail/news programmer:
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...