MS Windows
briani 27239
Fjerne Windows Mediaplayer?
Fra : Elin Kuijers

Dato : 07-02-05 22:57

Hvordan fjerner man Windows Mediaplayer fuldstændigt? Jeg har fået en fejl,
som jeg tror sidder i registreringsdatabasen, men jeg kan ikke fjerne MP før
jeg geninstalerer. Kører XP Pro
vh
Elin Kuijers

Fra : Arne Johansen

Dato : 08-02-05 00:10

"Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fejl, som jeg tror sidder i registreringsdatabasen, men jeg kan ikke
> fjerne MP før jeg geninstalerer. Kører XP Pro
Hvad med at gå på Windows-Update og downloade version 10 den sidst nye,
den lægger sig ovenpå din gamle version, og vupti du er igen kørende

vh AJ

Fra : Elin Kuijers

Dato : 08-02-05 12:50

"Arne Johansen" <arne@johansen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvad med at gå på Windows-Update og downloade version 10 den sidst nye,
> den lægger sig ovenpå din gamle version, og vupti du er igen kørende

Det har jeg prøvet. Men selv om der registreringsdatabasen bliver updateret
under installationen, hjælper det ikke.
vh
Elin Kuijers

Fra : Peter Jensen

Dato : 09-02-05 10:40

Måske det kan hjælpe dig:

http://groups.google.dk/groups?q=uninstall%20windows%20media%20player&hl=da&lr=&sa=N&tab=wg

Fra : Elin Kuijers

Dato : 09-02-05 15:26

Desværre ingen hjælp der. Men jeg har overvejet at investere i den fulde
license til Registry Mechanic for at forsøge, om det kan fikse problemet..
Er der nogen, der har erfaringer med det program?
vh

Fra : Calle.

Dato : 09-02-05 15:45

Peter Jensen wrote:
> Måske det kan hjælpe dig:
>
> http://groups.google.dk/groups?q=uninstall%20windows%20media%20player&hl=da&lr=&sa=N&tab=wg
>

> "Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

kan du ikke fjerne hakkeyved den inde under windows installation i tilføj
fjern programmer?
--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 09-02-05 15:47

Calle. wrote:

> kan du ikke fjerne hakkeyved den inde under windows installation i
> tilføj fjern programmer?

hov jeg svarede på dit svar, istedet for ham med problemet. Undskyld
--
Calle.