MS Windows
briani 27239
SP2 update
Fra : Aragorn25

Dato : 07-02-05 19:51

jeg har lige opdateret min computer med SP2 pakken, jeg bruger computeren
alene. Men nu når jeg starter computeren, skal jeg trykke på mit brugernavn
for at logge på. kan mand ikke slå det fra så den bare starter op helt
almindeligt?

Hvis det kan slås fra, hvår gør mand så det?

mhv
Dennis

Fra : Rudi Stegen

Dato : 07-02-05 19:57

Hej Aragorn25, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> trykke på mit brugernavn for at logge på. kan mand ikke slå det
> fra så den bare starter op helt almindeligt?

Da det er SP2 (kom vist med den..?), kan du blot gå ind i
kontrolpaneket, brugerindstillinger og der vælge noget a la 'Skift
måden du logger ind på'.

Alternativt:

<copy>

1. Gå i Start > Kør

2. Skriv control userpasswords2 og klik OK

3. Vælg fanebladet Brugere

4. Fjern hak i "Brugere skal angive brugernavn og password for at logge
på denne maskine".

5. Klik OK

6. Når du bliver bedt om det, skal du indtaste det brugernavn og
password der skal bruges til automatisk logon.

7. Klik OK.

</copy>

(Sakset fra
<http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/automatisk_logon_i_Windows_XP.asp>)

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Rudi Stegen

Dato : 07-02-05 19:58

Hej Rudi Stegen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> kontrolpaneket, brugerindstillinger

"Brugerkonti", skulle det (selvfølgelig) have været...

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : BorreBoy

Dato : 07-02-05 20:34

"Aragorn25" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op helt almindeligt?
>
> Hvis det kan slås fra, hvår gør mand så det?

Kør Windows Update, og installer Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1