MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win98 kan ikke finde driver til PCI networ~
Fra : kk

Dato : 07-02-05 13:05

Hej NG,
En god bekendt har set sig nødsaget til at formatere sin hdd og
geninstallere win 98.
Alt er gået ok, bortset fra at driveren til hans PCI netkort ikke bliver
fundet. Han mener ikke at have haft en disk med driver ved tidligere
installation.
Kan nogen hjælpe os på vej?
På forhånd tak.
kk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 07-02-05 13:29

"kk" <kru@mailnospam.dk> wrote:

> [...]
>Alt er gået ok, bortset fra at driveren til hans PCI netkort ikke bliver
>fundet. Han mener ikke at have haft en disk med driver ved tidligere

Måske hvis du fortæller os hvilket netkort det drejer sig om

<mlr>

Fra : kk

Dato : 07-02-05 13:42

"Michael Rasmussen" <mic@NO_SPAMdou.dk> wrote in message

> Måske hvis du fortæller os hvilket netkort det drejer sig om
>
> Det er et Ethernet PCI-kort. Men det skulle ikke være afgørende, idet
> der må findes en driver på win-skiven, idet han påstår, ikke tidligere
> at have anvendt en speciel driver disk.
mvh
kk

Fra : Gevaldi

Dato : 07-02-05 13:44

kk skriblede:

Så prøv at slette det i enhedshåndtering og se
om det ikke bliver fundet ved genstart.

--
/Gevaldi

Fra : kk

Dato : 07-02-05 19:35

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> wrote in message

> kk skriblede:

> Så prøv at slette det i enhedshåndtering og se
> om det ikke bliver fundet ved genstart.
Gevaldi

Tak for tippet, .. det minder mig om noget jeg kan huske fra stenalderen.
Vi prøver i morgen... Og melder tilbage.
mvh
kk

Fra : kk

Dato : 08-02-05 16:16

"kk" <kru@mailnospam.dk> wrote in message

> [...]
>>
> Tak for tippet, .. det minder mig om noget jeg kan huske fra
> stenalderen. Vi prøver i morgen... Og melder tilbage.

Det var netkortet. Efter udskiftning blev det fundet med det samme og
alle var glade. Vi takker for indsatsen.
Håber alle får et godt valg.
mvh
kk>