MS Windows
briani 27239
Søger backup prg. SafePartition
Fra : Boie

Dato : 06-02-05 20:05

Hej

Er der nogen der har et link til Freeware prg. SafePartion da jeg har prøvet
at finde det men det er ikke lykkedes gerne et link.

På forhånd tak

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-02-05 20:28

Boie skrev:
> Er der nogen der har et link til Freeware prg. SafePartion da jeg har prøvet
> at finde det men det er ikke lykkedes gerne et link.

Det skulle vel ikke være Partition Saving du søger
http://www.partition-saving.com/
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Boie

Dato : 06-02-05 23:02

Hej Ivan

Hej

NU har jeg taget det ned og det lyder lovende, det var Bertel, der til en
anden der spurgte, anbefalede programmet SafePartition men det kan jo være
han har fået byttet om på bogstaverne i farten.
Jeg kan se at over google, at med den rette benævnelse får man mulighed for
at få programmet, men med det af af Bertels oplyste navn kommer man ingen
vegne, heller dårlig info. end ingen info, ikke !!

Tak for din hjælp Ivan
Boie www.boie.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 08-02-05 10:49

Boie skriblede:

> [...]
> mulighed for at få programmet, men med det af af Bertels oplyste navn
> kommer man ingen vegne, heller dårlig info. end ingen info, ikke !!

SavePartitions er på vej i dk.binaer.

--
/Gevaldi

Fra : John Vedsegaard

Dato : 09-02-05 21:11

"Boie" <boie-hd@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har et link til Freeware prg. SafePartion da jeg har
> prøvet at finde det men det er ikke lykkedes gerne et link.
>
> På forhånd tak
Er det det her?

https://www.softwarehouse.de/cgi-bin/product/P12934!DESC/ml=EN