MS Windows
briani 27239
Fjerne info vedr. USB 2.0
Fra : request-for-comment

Dato : 06-02-05 10:47

Jeg har købt en kortlæser der understøtter USB 2.0. Da min pc ikke
understøtter 2.0 får jeg, hver gang jeg tilslutter kortlæseren, en info om
at den vil fungere bedre ved at blive tilsluttet en USB 2.0 port. Er der
nogle steder man kan disable denne feature?

Fra : *XxX*

Dato : 07-02-05 16:51

"request-for-comment" <nouser@nohost.nodomain.invalid> wrote in message
> [...]
> at den vil fungere bedre ved at blive tilsluttet en USB 2.0 port. Er der
> nogle steder man kan disable denne feature?

går ud fra du bruger XP. Det her fjerne alle ballontips, men pas på med
registreringen, det er ikke så godt at pille i noget forkert.

[Start] [Run] [Regedit]
Registry Key:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advance
Modify/Create the Value Data Type(s) and Value Name(s) as detailed below.
Data Type: REG_DWORD [Dword Value] // Value Name: EnableBalloonTips
Setting for Value Data: [0 = Balloon Tips Disabled / 1 = Balloon Tips
Enabled]
Exit Registry and Reboot

Fra : request-for-comment

Dato : 07-02-05 17:50

In news:42078e30$0$33693$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
*XxX* <fatman00hot@hotmail.com> typed:
> [...]
>
> går ud fra du bruger XP. Det her fjerne alle ballontips, men pas på
> med registreringen, det er ikke så godt at pille i noget forkert.

Tak for hjælpen/indsparket. Det jeg optimalt ønskede var selvfølgelig kun at
fjerne "balloon" ved USB tilslutning. Men jeg vil overveje din løsning.

Tak for'et