MS Windows
briani 27239
Låst alfabetisk programmenu?
Fra : Rea721

Dato : 04-02-05 20:10

Hej gruppe

Hvilke muligheder er der for at "låse" menuerne i alfabetisk orden i
programmenuen.?

Jeg vil ikke bruge den "feture" med at sidst brugte menu / program kommer
frem som en af de første, jeg vil gerne ha at hele/ alle menuerne under
program bliver udfoldet med det samme og i alfabetisk orden. Også gerne en
automatisk flytning hvis en program menu feks omdøbes.

Nogen der kan hjælpe med det?
Bruger XP home.

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod2[remove]@721.dk
Flyudlejning, Skoleflyvning, Taxaflyvning, Rundflyvning

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 04-02-05 22:09

Rea721 wrote:
> [...]
> under program bliver udfoldet med det samme og i alfabetisk orden. Også
> gerne en automatisk flytning hvis en program menu feks omdøbes.

Har du prøvet at højreklikke på et af menupunkterne?

Der kan man sortere alfabetisk. Jeg ved ikke om det er muligt at få XP
til at gøre det automatisk...

/Mogens

Fra : Rea721

Dato : 04-02-05 23:02

I news:4203e45a$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
skrev Mogens Beltoft følgende tekst:

> Har du prøvet at højreklikke på et af menupunkterne?

Nej, det er noget jeg totalt har overset...tak for det.

> Der kan man sortere alfabetisk. Jeg ved ikke om det er muligt at få XP
> til at gøre det automatisk...

Jeg kan nu godt leve med det højreklik...... automatik og full expand er
bare nice to have.

Fra : Anders Lund

Dato : 05-02-05 02:54

Rea721 wrote:
> [...]
> under program bliver udfoldet med det samme og i alfabetisk orden. Også
> gerne en automatisk flytning hvis en program menu feks omdøbes.

Højreklik på processlinen, properties, start menu, Customize og fjern
hakket i Use Personalized Menus. Sortering kan man ikke få automatisk,
men det har du jo også skrevet at du kan leve med. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Rea721

Dato : 05-02-05 20:25

I news:cu1903$2qc3$1@news.cybercity.dk
skrev Anders Lund følgende tekst:

> Højreklik på processlinen, properties, start menu, Customize og fjern
> hakket i Use Personalized Menus. Sortering kan man ikke få automatisk,
> men det har du jo også skrevet at du kan leve med. :)

Kanon.... det var jo dèr den funktion gemte sig, tak skal du ha.