MS Windows
briani 27239
besked når man logger på trådløst netværk
Fra : Pia Lildballe

Dato : 04-02-05 19:34

hejsa
jeg irriterer mig over, at winxp altid laver en popup besked når jeg logger
på mit trådløse netværk.
Den samme popup kommer så i tilfælde af, at maskinen mister forbindelse...og
så fremdeles.

Kan man ikke slippe for disse netværks-logon popups?

Mvh
Peter

Fra : Madsen

Dato : 04-02-05 20:08

Pia Lildballe wrote:
> [...]
> forbindelse...og så fremdeles.
>
> Kan man ikke slippe for disse netværks-logon popups?

Hej Pia/Peter
I egenskaber for lan-forfindelse er der mulighed for at vælge om du vil have
besked når netværksforbindelsen har begrænset eller ingen forbindelse.( se
nederst under generalt).

--
Hilsen Madsen

Fra : Peter Holm

Dato : 04-02-05 20:56

Madsen wrote:

> Hej Pia/Peter
> I egenskaber for lan-forfindelse er der mulighed for at vælge om du
> vil have besked når netværksforbindelsen har begrænset eller ingen
> forbindelse.( se nederst under generalt).

ok, tak.
Virker det også imod logon-popup'en?
Jeg prøver.

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Madsen

Dato : 04-02-05 21:30

Peter Holm wrote:

> ok, tak.
> Virker det også imod logon-popup'en?
> Jeg prøver.

Det tror jeg ikke,det må ligge i opsætningen "egenskaber for
internet->forbindelser".
Jeg misforstod, jeg troede at du lave netværks-logon samtidig med at du
logge på computeren.

--
Hilsen Madsen