MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
"Ukendt enhed" i min USB rodhub
Fra : Peter [5260]

Dato : 04-02-05 17:59

Hejsa,

Min PC har smidt USB-portene væk !!

Når jeg sætter en hub, en memorystick, printer eller scanner i USB'en,
melder Windows "Ukendt enhed", og nægter at kontakte enheden mere.
Pudsigt nok virker mit trådløse USB-keyboard og -mus!
Alle drivere er installeret OK, og efter en Googling på "unknown device usb"
har jeg også forsøgt at fjerne både rodhubs og USB værtscontrollere i
enhedshåndtering, hvorefter Windows installerer det hele igen uden probs
efter en genstart - den melder bare stadigvæk "Ukendt enhed" til alle nævnte
enheder....
Jeg kører Winxp home sp2 på en 2,6GHz med seneste BIOS-opdatering osv.

Hvad kan være galt?
Andre gode ideer til, hvordan jeg får mine USB-porte tilbage, så jeg igen
kan scanne/printe osv?

På forhånd tak

--
-.-:-.-:-.-:-.-
Regards / Mvh

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-02-05 01:43

Peter [5260] wrote:

> Jeg kører Winxp home sp2 på en 2,6GHz med seneste BIOS-opdatering osv.

Hvorfor skriver du 'osv.'?

'Osv.' dækker over vigtige informationer... :-/

Fra : Peter [5260]

Dato : 06-02-05 18:09

> Hvorfor skriver du 'osv.'?
>
> 'Osv.' dækker over vigtige informationer... :-/
>
> --
> Med venlig hilsen
> Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493

Hvad vil du gerne vide?
BIOS'en er en Phoenix Rev 2.14 pr. 13-aug-2003 (seneste opdatering iflg.
producenten)
Programmer, der evt. kan påvirke nye USB-enheder er AVG antivirus og ZA. Jeg
HAR prøvet at slå dem fra inden Win inst. nye drivere til USB...

--
-.-:-.-:-.-:-.-

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-02-05 18:26

Peter [5260] wrote:

> Hvad vil du gerne vide?

Bundkort-fabrikat, øvrigt hardware, drivere - alt...

Fra : Peter [5260]

Dato : 06-02-05 21:53

> Bundkort-fabrikat, øvrigt hardware, drivere - alt...
>
> --
> Med venlig hilsen
> Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493

Tak for det hurtige svar!
Bundkortet er et microstar, PC'en er Aldi's medion fra april 2003 (har
fungeret upåklageligt indtil nu).
Bestykket med en Intel P4 2,6GHz, 1x512MB, 2 stk HD IBM Deskstar 120GB,
multikort-front (læsere til SD-kort, memorystick, IEEE1394, USB, video/audio
etc), SIS netværkskort 10/100, 1xDVD-læser, 1xDVD-brænder (begge Pioneer),
ingen FD, USB-keyboard + mus(trådløs) fra Creative.
Mine USB-enheder (som jeg ikke kan få kontakt til) er:
Kensington x7Hub, Brother HL-5150D laserprinter, Canon LIDE50 scanner,
sandisk microstar 256mb USB-key og en 200GB Harddisk (dvs. mus+keyboard
virker OK på USB).
IRQ-tabellen fra MSINFO32.exe:
IRQ 0 Systemtimer OK
IRQ 1 Standard 101/102-tastatur eller Microsoft Natural PS/2 Keyboard OK
IRQ 4 Kommunikationsport (COM1) OK
IRQ 6 Standarddiskettecontroller OK
IRQ 8 System CMOS/realtidsur OK
IRQ 9 Microsoft ACPI-kompatibelt system OK
IRQ 10 MPU-401-kompatibel MIDI-enhed OK
IRQ 12 PS/2-kompatibel mus OK
IRQ 13 Numerisk dataprocessor OK
IRQ 14 Primær IDE-kanal OK
IRQ 15 Sekundær IDE-kanal OK
IRQ 16 MEDION RADEON 9600 TX OK
IRQ 17 OHCI Compliant IEEE 1394-værtscontroller OK
IRQ 18 Realtek AC'97 Audio OK
IRQ 19 SiS 900-Based PCI Fast Ethernet Adapter OK
IRQ 19 MEDION (7134) WDM Video Capture OK
IRQ 20 SiS 7001 PCI til USB-åben værtscontroller OK
IRQ 21 SiS 7001 PCI til USB-åben værtscontroller OK
IRQ 22 SiS 7001 PCI til USB-åben værtscontroller OK
IRQ 23 SiS PCI til USB-udvidet værtscontroller OK
-----------------------------
Komponent-tabellen:
Medion Flash XL CF USB Device
USBSTOR\DISK&VEN_MEDION&PROD_FLASH_XL______CF&REV_2.7D\2002-78&0
Medion Flash XL MS USB Device
USBSTOR\DISK&VEN_MEDION&PROD_FLASH_XL______MS&REV_2.7D\2002-78&1
Medion Flash XL SM USB Device
USBSTOR\DISK&VEN_MEDION&PROD_FLASH_XL______SM&REV_2.7D\2002-78&3
Medion Flash XL MMC/SD USB Device
USBSTOR\DISK&VEN_MEDION&PROD_FLASH_XL__MMC/SD&REV_2.7D\2002-78&2
SiS 7001 PCI til USB-åben værtscontroller
PCI\VEN_1039&DEV_7001&SUBSYS_70101462&REV_0F\3&61AAA01&0&18
SiS 7001 PCI til USB-åben værtscontroller
PCI\VEN_1039&DEV_7001&SUBSYS_70101462&REV_0F\3&61AAA01&0&19
SiS 7001 PCI til USB-åben værtscontroller
PCI\VEN_1039&DEV_7001&SUBSYS_70101462&REV_0F\3&61AAA01&0&1A
SiS PCI til USB-udvidet værtscontroller
PCI\VEN_1039&DEV_7002&SUBSYS_70101462&REV_00\3&61AAA01&0&1B
Standardenhed STORAGE\REMOVABLEMEDIA\7&22D6205&5&RM
Standardenhed STORAGE\REMOVABLEMEDIA\7&8291EE1&5&RM
Standardenhed STORAGE\REMOVABLEMEDIA\7&2803CBDD&5&RM
Standardenhed STORAGE\REMOVABLEMEDIA\7&8A08A6F&5&RM
USB-lagerenhed USB\VID_0DB0&PID_6982\2002-78
USB-rodhub USB\ROOT_HUB\4&5ED9C77&7
USB-rodhub USB\ROOT_HUB\4&348854CF&7
USB-rodhub USB\ROOT_HUB\4&25AA6652&6
USB-rodhub USB\ROOT_HUB20\4&1A92906E&6
Ukendt enhed USB\VID_0000&PID_0000\5&1AA47913&0&5
------------------------
Systemdrivere:
acpi Microsoft ACPI-driver c:\windows\system32\drivers\acpi.sys Kernedriver
Ja Boot Kører OK Normal Nej Ja
actser actser c:\windows\system32\drivers\actser.sys Kernedriver Ja Manuelt
Kører OK Normal Nej Ja
afd Understøttelse af AFD-netværk c:\windows\system32\drivers\afd.sys
Kernedriver Ja System Kører OK Normal Nej Ja
alcxwdm Service for Realtek AC97 Audio (WDM)
c:\windows\system32\drivers\alcxwdm.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
arp1394 1394 ARP-klientprotokol c:\windows\system32\drivers\arp1394.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
asapiw2k ASAPIW2K c:\windows\system32\drivers\asapiw2k.sys Kernedriver Ja
Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
atapi Standard IDE/ESDI-harddiskcontroller
c:\windows\system32\drivers\atapi.sys Kernedriver Ja Boot Kører OK Normal
Nej Ja
ati2mtag ati2mtag c:\windows\system32\drivers\ati2mtag.sys Kernedriver Ja
Manuelt Kører OK Ignorer Nej Ja
audstub Lydstubdriver c:\windows\system32\drivers\audstub.sys Kernedriver Ja
Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
avg7core AVG7 Kernel c:\windows\system32\drivers\avg7core.sys Kernedriver Ja
System Kører OK Normal Nej Ja
avg7rsw AVG7 Wrap Driver c:\windows\system32\drivers\avg7rsw.sys Kernedriver
Ja System Kører OK Normal Nej Ja
avg7rsxp AVG7 Rezident Driver c:\windows\system32\drivers\avg7rsxp.sys
Kernedriver Ja System Kører OK Normal Nej Ja
beep Beep c:\windows\system32\drivers\beep.sys Kernedriver Ja System Kører
OK Normal Nej Ja
brpar BrPar c:\windows\system32\drivers\brpar.sys Kernedriver Ja Automatisk
Kører OK Normal Nej Ja
cap7134 MEDION (7134) WDM Video Capture
c:\windows\system32\drivers\cap7134.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
cdfs Cdfs c:\windows\system32\drivers\cdfs.sys Driver til filsystem Ja
Deaktiveret Kører OK Normal Nej Ja
cdrom Cd-rom-driver c:\windows\system32\drivers\cdrom.sys Kernedriver Ja
System Kører OK Normal Nej Ja
disk Diskdriver c:\windows\system32\drivers\disk.sys Kernedriver Ja Boot
Kører OK Normal Nej Ja
fastfat Fastfat c:\windows\system32\drivers\fastfat.sys Driver til filsystem
Ja Deaktiveret Kører OK Normal Nej Ja
fdc Driver til diskettedrevscontroller c:\windows\system32\drivers\fdc.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
fips Fips c:\windows\system32\drivers\fips.sys Kernedriver Ja System Kører
OK Normal Nej Ja
fltmgr FltMgr c:\windows\system32\drivers\fltmgr.sys Driver til filsystem Ja
Boot Kører OK Normal Nej Ja
ftdisk Driver til diskenhedsstyring c:\windows\system32\drivers\ftdisk.sys
Kernedriver Ja Boot Kører OK Normal Nej Ja
gameenum Spilportoptælling c:\windows\system32\drivers\gameenum.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Ignorer Nej Ja
gpc Standardpakkeklassificering c:\windows\system32\drivers\msgpc.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
http HTTP c:\windows\system32\drivers\http.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører
OK Normal Nej Ja
i8042prt i8042-tastatur og PS/2-museportdriver
c:\windows\system32\drivers\i8042prt.sys Kernedriver Ja System Kører OK
Normal Nej Ja
imapi Filterdriver til cd-skrivning c:\windows\system32\drivers\imapi.sys
Kernedriver Ja System Kører OK Normal Nej Ja
intelppm Driver til Intel-processor c:\windows\system32\drivers\intelppm.sys
Kernedriver Ja System Kører OK Normal Nej Ja
ipnat Oversætter til IP-netværksadresser
c:\windows\system32\drivers\ipnat.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal
Nej Ja
ipsec IPSEC-driver c:\windows\system32\drivers\ipsec.sys Kernedriver Ja
System Kører OK Normal Nej Ja
isapnp PnP ISA/EISA-busdriver c:\windows\system32\drivers\isapnp.sys
Kernedriver Ja Boot Kører OK Kritisk Nej Ja
kbdclass Klassedriver til tastatur c:\windows\system32\drivers\kbdclass.sys
Kernedriver Ja System Kører OK Normal Nej Ja
kmixer Microsoft Kernel Wave-lydmixer c:\windows\system32\drivers\kmixer.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
ksecdd KSecDD c:\windows\system32\drivers\ksecdd.sys Kernedriver Ja Boot
Kører OK Normal Nej Ja
mnmdd mnmdd c:\windows\system32\drivers\mnmdd.sys Kernedriver Ja System
Kører OK Ignorer Nej Ja
mouclass Klassedriver til mus c:\windows\system32\drivers\mouclass.sys
Kernedriver Ja System Kører OK Normal Nej Ja
mountmgr Styring af tilslutningspunkter
c:\windows\system32\drivers\mountmgr.sys Kernedriver Ja Boot Kører OK Normal
Nej Ja
mrxdav Klientomdirigering for WebDav c:\windows\system32\drivers\mrxdav.sys
Driver til filsystem Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
mrxsmb MRXSMB c:\windows\system32\drivers\mrxsmb.sys Driver til filsystem Ja
System Kører OK Normal Nej Ja
ms_mpu401 Microsoft MPU-401 MIDI UART-driver
c:\windows\system32\drivers\msmpu401.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
msfs Msfs c:\windows\system32\drivers\msfs.sys Driver til filsystem Ja
System Kører OK Normal Nej Ja
mssmbios Driver til Microsoft System Management BIOS
c:\windows\system32\drivers\mssmbios.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
mup Mup c:\windows\system32\drivers\mup.sys Driver til filsystem Ja Boot
Kører OK Normal Nej Ja
mxlw2k MxlW2k c:\windows\system32\drivers\mxlw2k.sys Kernedriver Ja Manuelt
Kører OK Normal Nej Ja
ndis NDIS-systemdriver c:\windows\system32\drivers\ndis.sys Kernedriver Ja
Boot Kører OK Normal Nej Ja
ndistapi Remote Access NDIS TAPI-driver
c:\windows\system32\drivers\ndistapi.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
ndisuio NDIS-protokol til I/O i brugertilstand
c:\windows\system32\drivers\ndisuio.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
ndiswan Remote Access NDIS WAN-driver
c:\windows\system32\drivers\ndiswan.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
ndproxy NDIS Proxy c:\windows\system32\drivers\ndproxy.sys Kernedriver Ja
Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
netbios NetBIOS-grænseflade c:\windows\system32\drivers\netbios.sys Driver
til filsystem Ja System Kører OK Normal Nej Ja
netbt NetBIOS over TCP/IP c:\windows\system32\drivers\netbt.sys Kernedriver
Ja System Kører OK Normal Nej Ja
nic1394 1394-netværksdriver c:\windows\system32\drivers\nic1394.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
npfs Npfs c:\windows\system32\drivers\npfs.sys Driver til filsystem Ja
System Kører OK Normal Nej Ja
ntfs Ntfs c:\windows\system32\drivers\ntfs.sys Driver til filsystem Ja
Deaktiveret Kører OK Normal Nej Ja
null Null c:\windows\system32\drivers\null.sys Kernedriver Ja System Kører
OK Normal Nej Ja
nwlnkipx NWLink IPX/SPX/NetBIOS-kompatibel transportprotokol
c:\windows\system32\drivers\nwlnkipx.sys Kernedriver Ja Automatisk Kører OK
Normal Nej Ja
nwlnknb NWLink NetBIOS c:\windows\system32\drivers\nwlnknb.sys Kernedriver
Ja Automatisk Kører OK Normal Nej Ja
nwlnkspx NWLink SPX/SPXII-protokol c:\windows\system32\drivers\nwlnkspx.sys
Kernedriver Ja Automatisk Kører OK Normal Nej Ja
ohci1394 OHCI Compliant IEEE 1394-værtscontroller
c:\windows\system32\drivers\ohci1394.sys Kernedriver Ja Boot Kører OK Normal
Nej Ja
parport Driver til parallel port c:\windows\system32\drivers\parport.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
partmgr Partitionsstyring c:\windows\system32\drivers\partmgr.sys
Kernedriver Ja Boot Kører OK Normal Nej Ja
parvdm ParVdm c:\windows\system32\drivers\parvdm.sys Kernedriver Ja
Automatisk Kører OK Ignorer Nej Ja
pci PCI Bus Driver c:\windows\system32\drivers\pci.sys Kernedriver Ja Boot
Kører OK Normal Nej Ja
pciide PCIIde c:\windows\system32\drivers\pciide.sys Kernedriver Ja Boot
Kører OK Normal Nej Ja
pfc Padus ASPI Shell c:\windows\system32\drivers\pfc.sys Kernedriver Ja
Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
phtvtune MEDION TV-TUNER 7134 MK2/3 c:\windows\system32\drivers\phtvtune.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
pptpminiport WAN-miniport (PPTP) c:\windows\system32\drivers\raspptp.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
pqntdrv PQNTDrv c:\windows\system32\drivers\pqntdrv.sys Kernedriver Ja
System Kører OK Ignorer Nej Ja
psched QoS-pakkeplanlægning c:\windows\system32\drivers\psched.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
ptilink Driver til direkte, parallel forbindelse
c:\windows\system32\drivers\ptilink.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
pxhelp20 PxHelp20 c:\windows\system32\drivers\pxhelp20.sys Kernedriver Ja
Boot Kører OK Normal Nej Ja
rasacd Driver til Remote Access Auto Connection
c:\windows\system32\drivers\rasacd.sys Kernedriver Ja System Kører OK Normal
Nej Ja
rasl2tp WAN-miniport (L2TP) c:\windows\system32\drivers\rasl2tp.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
raspppoe Remote Access PPPOE-driver c:\windows\system32\drivers\raspppoe.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
raspti Direkte parallel c:\windows\system32\drivers\raspti.sys Kernedriver
Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
rdbss Rdbss c:\windows\system32\drivers\rdbss.sys Driver til filsystem Ja
System Kører OK Normal Nej Ja
rdpcdd RDPCDD c:\windows\system32\drivers\rdpcdd.sys Kernedriver Ja System
Kører OK Ignorer Nej Ja
redbook Filterdriver til digital cd-lydafspilning
c:\windows\system32\drivers\redbook.sys Kernedriver Ja System Kører OK
Normal Nej Ja
secdrv Secdrv c:\windows\system32\drivers\secdrv.sys Kernedriver Ja
Automatisk Kører OK Normal Nej Ja
serenum Serenum-filterdriver c:\windows\system32\drivers\serenum.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
serial Seriel portdriver c:\windows\system32\drivers\serial.sys Kernedriver
Ja System Kører OK Ignorer Nej Ja
sisagp SiS AGP Filter c:\windows\system32\drivers\sisagpx.sys Kernedriver Ja
Boot Kører OK Normal Nej Ja
sisnic SiS PCI Fast Ethernet Adapter Driver
c:\windows\system32\drivers\sisnic.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
splitter Microsoft Kernel Audio Splitter
c:\windows\system32\drivers\splitter.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
sr Filterdriver til Systemgendannelse c:\windows\system32\drivers\sr.sys
Driver til filsystem Ja Boot Kører OK Normal Nej Ja
srv Srv c:\windows\system32\drivers\srv.sys Driver til filsystem Ja Manuelt
Kører OK Normal Nej Ja
swenum Software-busdriver c:\windows\system32\drivers\swenum.sys Kernedriver
Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
sysaudio Microsoft Kernel System Audio-enhed
c:\windows\system32\drivers\sysaudio.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
tcpip TCP/IP-protokoldriver c:\windows\system32\drivers\tcpip.sys
Kernedriver Ja System Kører OK Normal Nej Ja
termdd Driver til terminalenhed c:\windows\system32\drivers\termdd.sys
Kernedriver Ja System Kører OK Normal Nej Ja
update Opdateringsdriver til mikrokode
c:\windows\system32\drivers\update.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
usbehci Miniportdriver til Microsoft USB 2.0-udvidet værtscontroller
c:\windows\system32\drivers\usbehci.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
usbhub USB2-aktiveret hub c:\windows\system32\drivers\usbhub.sys Kernedriver
Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
usbohci Miniportdriver til Microsoft USB-åben værtscontroller
c:\windows\system32\drivers\usbohci.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
usbstor Driver til USB-lagerenhed c:\windows\system32\drivers\usbstor.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
vgasave VGA-skærmkort. c:\windows\system32\drivers\vga.sys Kernedriver Ja
System Kører OK Ignorer Nej Ja
volsnap VolSnap c:\windows\system32\drivers\volsnap.sys Kernedriver Ja Boot
Kører OK Normal Nej Ja
vsdatant vsdatant c:\windows\system32\vsdatant.sys Kernedriver Ja System
Kører OK Normal Nej Ja
wanarp Remote Access IP ARP-driver c:\windows\system32\drivers\wanarp.sys
Kernedriver Ja Manuelt Kører OK Normal Nej Ja
wdmaud Microsoft WINNM WDM-kompatibel lyddriver
c:\windows\system32\drivers\wdmaud.sys Kernedriver Ja Manuelt Kører OK
Normal Nej Ja
61883 61883-enhed c:\windows\system32\drivers\61883.sys Kernedriver Nej
Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
abiosdsk Abiosdsk Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Ignorer Nej Nej
abp480n5 abp480n5 Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
acpiec ACPIEC c:\windows\system32\drivers\acpiec.sys Kernedriver Nej
Deaktiveret Stoppet OK Normal Nej Nej
adpu160m adpu160m Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
aec Microsoft Kernel Acoustic Echo Canceller
c:\windows\system32\drivers\aec.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
aha154x Aha154x Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
aic78u2 aic78u2 Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
aic78xx aic78xx Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
aliide AliIde Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
amsint amsint Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
asc asc Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal Nej
Nej
asc3350p asc3350p Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
asc3550 asc3550 Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
asyncmac RAS-asynkron mediedriver c:\windows\system32\drivers\asyncmac.sys
Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
atdisk Atdisk Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Ignorer Nej Nej
atmarpc ATM ARP-klientprotokol c:\windows\system32\drivers\atmarpc.sys
Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
avc AVC-enhed c:\windows\system32\drivers\avc.sys Kernedriver Nej Manuelt
Stoppet OK Normal Nej Nej
cbidf2k cbidf2k c:\windows\system32\drivers\cbidf2k.sys Kernedriver Nej
Deaktiveret Stoppet OK Normal Nej Nej
ccdecode Dekoder til tekstning for hørehæmmede
c:\windows\system32\drivers\ccdecode.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
cd20xrnt cd20xrnt Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
cdaudio Cdaudio c:\windows\system32\drivers\cdaudio.sys Kernedriver Nej
System Stoppet OK Ignorer Nej Nej
changer Changer Ikke tilgængelig Kernedriver Nej System Stoppet OK Ignorer
Nej Nej
cmdide CmdIde Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
cpqarray Cpqarray Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
dac960nt dac960nt Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
dmboot dmboot c:\windows\system32\drivers\dmboot.sys Kernedriver Nej
Deaktiveret Stoppet OK Normal Nej Nej
dmio dmio c:\windows\system32\drivers\dmio.sys Kernedriver Nej Deaktiveret
Stoppet OK Normal Nej Nej
dmload dmload c:\windows\system32\drivers\dmload.sys Kernedriver Nej
Deaktiveret Stoppet OK Normal Nej Nej
dmusic Microsoft Kernel DLS-synthesizer
c:\windows\system32\drivers\dmusic.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
dpti2o dpti2o Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
drmkaud Microsoft Kernel DRM Audio Descrambler
c:\windows\system32\drivers\drmkaud.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
flpydisk Driver til diskettedrev c:\windows\system32\drivers\flpydisk.sys
Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
hidusb Microsoft HID-klassedriver c:\windows\system32\drivers\hidusb.sys
Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Ignorer Nej Nej
hpn hpn Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal Nej
Nej
i2omgmt i2omgmt Ikke tilgængelig Kernedriver Nej System Stoppet OK Normal
Nej Nej
i2omp i2omp Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
ini910u ini910u Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
intelide IntelIde Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
intels51 Creatix V.9X DSP Data Fax Modem
c:\windows\system32\drivers\ctxs51.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
ip6fw IPv6-driver til Windows Firewall c:\windows\system32\drivers\ip6fw.sys
Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
ipfilterdriver Filterdriver til IP-trafik
c:\windows\system32\drivers\ipfltdrv.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
ipinip Driver til IP i IP-tunnel c:\windows\system32\drivers\ipinip.sys
Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
irenum Tjeneste til IR-optælling c:\windows\system32\drivers\irenum.sys
Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
kbdhid HID-tastaturdriver c:\windows\system32\drivers\kbdhid.sys Kernedriver
Nej System Stoppet OK Ignorer Nej Nej
lbrtfdc lbrtfdc Ikke tilgængelig Kernedriver Nej System Stoppet OK Ignorer
Nej Nej
modem Modem c:\windows\system32\drivers\modem.sys Kernedriver Nej Manuelt
Stoppet OK Ignorer Nej Nej
mouhid HID-driver til mus c:\windows\system32\drivers\mouhid.sys Kernedriver
Nej Manuelt Stoppet OK Ignorer Nej Nej
mraid35x mraid35x Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
msdv Microsoft DV Camera and VCR c:\windows\system32\drivers\msdv.sys
Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
mskssrv Serviceproxy til Microsoft Streaming
c:\windows\system32\drivers\mskssrv.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
mspclock Microsoft Streaming Clock Proxy
c:\windows\system32\drivers\mspclock.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
mspqm Kvalitetsstyringsproxy til Microsoft Streaming
c:\windows\system32\drivers\mspqm.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
mstee Microsoft Streaming Tee/Sink-to-Sink-konverteringsprogram
c:\windows\system32\drivers\mstee.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
nabtsfec NABTS/FEC VBI Codec c:\windows\system32\drivers\nabtsfec.sys
Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
ndisip Microsoft TV/Video-forbindelse c:\windows\system32\drivers\ndisip.sys
Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
nwlnkflt Filterdriver til IPX-trafik
c:\windows\system32\drivers\nwlnkflt.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
nwlnkfwd Driver til IPX-trafikvideresendelse
c:\windows\system32\drivers\nwlnkfwd.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
palmusbd PalmUSBD c:\windows\system32\drivers\palmusbd.sys Kernedriver Nej
Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
pcidump PCIDump Ikke tilgængelig Kernedriver Nej System Stoppet OK Ignorer
Nej Nej
pcmcia Pcmcia c:\windows\system32\drivers\pcmcia.sys Kernedriver Nej
Deaktiveret Stoppet OK Normal Nej Nej
pdcomp PDCOMP Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Ignorer
Nej Nej
pdframe PDFRAME Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Ignorer
Nej Nej
pdreli PDRELI Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Ignorer
Nej Nej
pdrframe PDRFRAME Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Ignorer Nej Nej
perc2 perc2 Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
perc2hib perc2hib Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
processor Driver til processor c:\windows\system32\drivers\processr.sys
Kernedriver Nej System Stoppet OK Normal Nej Nej
ql1080 ql1080 Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
ql10wnt Ql10wnt Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
ql12160 ql12160 Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
ql1240 ql1240 Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
ql1280 ql1280 Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
rdpwd RDPWD c:\windows\system32\drivers\rdpwd.sys Kernedriver Nej Manuelt
Stoppet OK Ignorer Nej Nej
sfloppy Sfloppy c:\windows\system32\drivers\sfloppy.sys Kernedriver Nej
System Stoppet OK Ignorer Nej Nej
simbad Simbad Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
slip BDA Slip De-Framer c:\windows\system32\drivers\slip.sys Kernedriver Nej
Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
sparrow Sparrow Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
stillcam Driver til serielt digitalt kamera (stillbilleder)
c:\windows\system32\drivers\serscan.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
streamip BDA IPSink c:\windows\system32\drivers\streamip.sys Kernedriver Nej
Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
swmidi Microsoft Kernel GS Wavetable-synthesizer
c:\windows\system32\drivers\swmidi.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
sym_hi sym_hi Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
sym_u3 sym_u3 Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
symc810 symc810 Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
symc8xx symc8xx Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK
Normal Nej Nej
tdpipe TDPIPE c:\windows\system32\drivers\tdpipe.sys Kernedriver Nej Manuelt
Stoppet OK Ignorer Nej Nej
tdtcp TDTCP c:\windows\system32\drivers\tdtcp.sys Kernedriver Nej Manuelt
Stoppet OK Ignorer Nej Nej
toside TosIde Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
udfs Udfs c:\windows\system32\drivers\udfs.sys Driver til filsystem Nej
Deaktiveret Stoppet OK Normal Nej Nej
ultra ultra Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
usbccgp Overordnet Microsoft USB-standarddriver
c:\windows\system32\drivers\usbccgp.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
usbprint Microsoft USB PRINTER-klasse
c:\windows\system32\drivers\usbprint.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
usbscan USB-scannerdriver c:\windows\system32\drivers\usbscan.sys
Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
viaide ViaIde Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Deaktiveret Stoppet OK Normal
Nej Nej
wdica WDICA Ikke tilgængelig Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK Ignorer Nej
Nej
wstcodec World Standard Teletext Codec
c:\windows\system32\drivers\wstcodec.sys Kernedriver Nej Manuelt Stoppet OK
Normal Nej Nej
x10uif %DESCRIPTION% c:\windows\system32\drivers\x10uif.sys Kernedriver Nej
Manuelt Stoppet OK Normal Nej Nej
---------------------------------
Signerede drivere (temmelig lang liste, du får kun USB'erne):
USB-lagerenhed Ja USB 5.1.2600.0 07-01-2001 Kompatibel USB-lagerenhed
usbstor.inf Ikke tilgængelig USB\VID_0DB0&PID_6982\2002-78
USB-rodhub Ja USB 5.1.2600.2180 07-01-2001 (Standard USB-værtscontroller)
usbport.inf Ikke tilgængelig USB\ROOT_HUB\4&5ED9C77&7
USB-rodhub Ja USB 5.1.2600.2180 07-01-2001 (Standard USB-værtscontroller)
usbport.inf Ikke tilgængelig USB\ROOT_HUB\4&348854CF&7
USB-rodhub Ja USB 5.1.2600.2180 07-01-2001 (Standard USB-værtscontroller)
usbport.inf Ikke tilgængelig USB\ROOT_HUB\4&25AA6652&6
USB-rodhub Ja USB 5.1.2600.2180 07-01-2001 (Standard USB-værtscontroller)
usbport.inf Ikke tilgængelig USB\ROOT_HUB20\4&1A92906E&6
Ukendt enhed Ja USB 5.1.2600.0 07-01-2001 (Standard USB-værtscontroller)
usb.inf Ikke tilgængelig USB\VID_0000&PID_0000\5&1AA47913&0&5

Mere??

På forhånd tak for hjælpen!

--