MS Windows
briani 27239
Vil ikke login ved XP
Fra : ck

Dato : 04-02-05 14:18

Min søn har lavet sådan at han skal logge ind med password på xp,så hans
kammerater ikke kan gå ind på computeren når han ikke er der. Problemet er
nu, når han skriver passwordet stopper/fryser computeren og vil ikke videre.
Hvad gør vi nu?
Vi kan selvfølgelig formatere hele drevet men der er sikkert en nemmere vej,
håber jeg.

mvh ck

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-02-05 18:08

Prøv et kig på: <http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : ck

Dato : 05-02-05 10:57

> Prøv et kig på: <http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/>.
>
> --
> Hilsen
> Madsen

Jeg glemte selvfølgelige at skrive jeg er en af de få mennesker i Danmark,
der ikke kan andet sprog end dansk.

Men jeg takker for svaret, jeg håbede på der var en hurtig og nem løsning,

Min søn kan så prøve og oversætte, ellers må vi bare formatere drevet(øv)

mvh ck

Fra : ck

Dato : 05-02-05 11:02

"> ---------------------------------------------------------

> [...]
>
> Min søn kan så prøve og oversætte, ellers må vi bare formatere drevet(øv)

Det jeg tænker på om passwordet ligger i en fil, jeg kan slette?

mvh ck

Fra : Calle.

Dato : 05-02-05 11:27

ck wrote:
> "> ---------------------------------------------------------

> Det jeg tænker på om passwordet ligger i en fil, jeg kan slette?

Så kan alle jo bare slette den. Hvad er password så værd?
--
Calle.

Fra : ck

Dato : 05-02-05 11:55

> Så kan alle jo bare slette den. Hvad er password så værd?
> --
> Calle.

Ja ,hvad er det værd?
Jeg har selv haft spæring på min computer, så min søn ikke kunne starte den.
men folk der har forstand på det kunne da nemt omgå det.

Så hvad det er værd er ikke det jeg spørger om.

Men om der er en nem måde og omgå det.

Hvis jeg ville ind og kigge , ved jeg godt hvordan jeg skulle gøre det .

Men problemet er det at når xp starter op og spørger om password
stopper/frysser den når han giver den det og går ikke videre.

mvh ck

Fra : Calle.

Dato : 05-02-05 13:30

ck wrote:

> [...]
> Men problemet er det at når xp starter op og spørger om password
> stopper/frysser den når han giver den det og går ikke videre.

kan du ikke lægge det fast ind med tweakui
--
Calle.